خبرگزاری کار ایران

پیش‌بازی استقلال-ذوب‌آهن؛

از جابجایی ارسلان تا تغییر مربیان/ رکورددار تغییرات لیگ برتر مقابل بهترین خط حمله

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۹۳۰

ذوب آهن با 33 تغییر در طول فصل از این نظر رکورددار لیگ برتر است.

به گزارش ایلنا، استقلال بعد از دو بازی آسیایی خارج از خانه، دوباره به چرخه رقابت لیگ باز می‌گردد و در آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. با متریکا یازده نکته استقلال و ذوب‌آهن را پیش از این بازی مرور کنید:

1- استقلال با 37 گل زده بهترین خط حمله لیگ است. خط حمله‌ای که با وجود مصدومیت زوج اصلی‌اش همچنان به گل‌زنی ادامه می‌دهد. مانند دو امدادی که با بیرون رفتن دو نفر ماموریت به مطهری رسیده است.

2- استقلال مقابل ماشین‌سازی در آزادی شکست خورد اما بیشتر بردهایش را در خانه به دست آورده است. استقلال در 7 بازی اخیر خانگی به 6 پیروزی دست یافته است.  

3- ذوب‌آهن هنوز بردی در خارج از خانه به‌دست نیاورده است و برای برداشتن این خط تیره از جلوی اسمش کار سختی در تهران دارد.

4- هر دو تیم نسبت به بازی دور رفت سرمربی‌شان را تغییر داده‌اند و با نیمکت متفاوت به هم می‌رسند. برخلاف بازی رفت این‌بار ذوب‌آهن سرمربی خارجی دارد (رادولوویچ) و استقلال سرمربی ایرانی.

5- ذوب‌آهن علاوه بر تغییر سرمربی‌اش بازیکنان ورودی و خروجی زیادی در این فصل داشته و با استفاده از 33 بازیکن مختلف رکورددار لیگ نوزدهم است.

6- دیاباته به دلیل مصدومیت باز هم غایب است، تبریزی از لیست 18 نفره بیرون مانده ولی قائدی احتمالا به بازی خواهد رسید. زوج ارسلان-قائدی بعد از درخشش در دربی هنوز 90 دقیقه کامل کنار هم قرار نگرفته‌اند.

7- ضعیفترین عملکرد استقلال در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن بوده است. ذوب‌آهن 11 بار برابر استقلال به پیروزی رسیده است. هیچ تیمی بیش از این نتوانسته استقلال را در لیگ برتر ببرد.

8- یکی از ضعف‌های بزرگ ذوب‌آهن در دور رفت رقابت‌های لیگ درون دروازه بود. مهدی خلیل با دو کلین‌شیت در سه بازی به‌نظر می‌رسد مشکل نیم‌فصل اول ذوب‌آهن را حل کرده است.

9- اگر بازی خنثی و پایاپای دنبال شد، 15 دقیقه پایانی را از دست ندهید. ذوب‌آهن و استقلال ضعیف‌ترین تیمهای 15 دقیقه پایانی لیگ هستند و بیشترین امتیازها را در این دقایق از دست داده‌اند. دقایقی که می‌تواند سرنوشت بازی را تعیین کند.

10- در بازی رفت، ذوب‌آهن که دو بر یک از استقلال عقب بود با گل دقیقه 92 ارسلان مطهری به بازی برگشت تا یک امتیاز بگیرد. مطهری ستاره گل‌زن این‌روزهای استقلال است و فردا مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

11- دو تیم نسبت به بازی رفت سرمربیانشان را تغییر داده‌اند.

12- استقلال و ذوب‌آهن یکشنبه چهارم اسفند از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار می‌گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز