خبرگزاری کار ایران

عصبانیت راموس از داور دیدار رئال مادرید و لوانته

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۸۸۶

تصمیمات ضد و نقیض داوری بازی رئال مادرید و لوانته موجب خشم کاپیتان کهکشانی‌ها شد.

به گزارش ایلنا، کهکشانی شب گذشته در ورزشگله خانگی لوانته با تک گل مورالس، دومین شکست این فصل خود را در لالیگا تجربه کردند و صدر جدول را از دست دادند.

در این بین در چند صحنه مشکوک به نظر می‌رسید توپ در محوطه جریمه لوانته به دست مدافعین این تیم خورده که این امر باعث اعتراض شدید بازیکنان رئال مادرید به داوری شد.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید در این مورد گفت:

کاملا سخت است در گذشته می‌توانستیم راحت‌تر با داوران صحبت کنیم با اینکه ما همیشه مطیع آنها بودیم و با احترام با آنان برخورد می‌کردیم، اما دیگر نمی‌توان به آنها چیزیی گفت و اعتراض کرد، آنها قبلا برای کاپیتان‌ها احترام بیشتری قائل بودند و ما راحت تر می‌توانستیم با آنها صحبت کنیم، من بعد از بازی با او صحبت کردم حتی بعد از اینکه در دقیقه 10 به من کارت نشان داد با او صحبت کردم و از او خواستم اگر مشکلی با من دارد بیاید تا این مشکل را حل کنیم او با کارتی که به من داد کاملا تمرکز من را بهم زد، چندین صحنه مشکوک به پنالتی را برای ما نگرفتند  با آرنج به صورت من زدند به خشن ترین شکل ممکن روی پای من تکل زده شد و این باعث می‌شود ما فکر کنیم شاید همه چیز از پیش تعیین شده باشد و این مرا عصبی می‌کند.

او در ادامه گفت: اما حالا یک هفته حساس و سرنوشت ساز را پیش رو داریم و باید به مصاف منچسترسیتی و بارسلونا برویم و این یعنی ما باید بیشتر از همیشه متحد و قوی باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز