خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی - گل‌محمدی؛ رویارویی متفاوت

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۸۱۴

سرمربیان سپاهان و پرسپولیس اینبار در حساس‌ترین شرایط موجود به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایلنا، سپاهان - پرسپولیس سال‌های سال یک بازی سرنوشت‌ساز در فوتبال ایران است. سپاهانی‌ها و پرسپولیسی‌ها می‌دانند بخشی از سرنوشت‌شان در هر فصل در این بازی رقم می‌خورد. آنها مقابل هم به قهرمانی رسیده‌اند و جام بالای سر برده‌اند، آنها مقابل هم باخته‌اند و سرنوشت‌ یک فصل‌شان تغییر کرده و مقابل هم نبردهای تماشایی را در لیگ ساخته‌اند.

سپاهان - پرسپولیس چیزی کمتر از دربی تهران نیست، چه بسا در مقاطعی بازی مهم‌تر و بزرگ‌تری در لیگ بوده، آنچنان که تماشاگران فوتبال نیز لذت‌های بزرگ‌تری را تجربه کرده‌اند و هیجان بیشتری را به چشم دیده‌اند.

سپاهان می‌داند که اگر می‌خواهد مدعی قهرمانی باشد، باید در این بازی برنده شود. امیر قلعه‌نویی پروژه بلندمدتش را در سپاهان وقتی می‌تواند با خوشی ادامه دهد که از این بازی برنده بیرون بیاید. شکست در این بازی پر پرواز را به پرسپولیس هدیه می‌دهد و البته پیروزی سپاهان آنها را به ادعای قهرمانی نزدیک‌تر می‌کند.

امیر قلعه‌نویی امسال با سپاهان جام می‌خواهد. او می‌داند که توقع اصفهانی‌ها از او چیست و می‌داند که برای ادامه کارش در اصفهان به چه چیزی نیاز مبرم دارد. سپاهان بدون قهرمانی در این فصل شاید برای آینده‌اش تصمیمات دیگری بگیرد و امیر قلعه‌نویی زندگی ورزشی در اصفهان را احتمالاً به هر کجا ترجیح می‌دهد. پس بازی با پرسپولیس برای قلعه‌نویی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل است.

یحیی گل‌محمدی دوست دارد فصل اول حضورش در پرسپولیس با قهرمانی تمام شود. او پروژه نیمه‌کاره و موفقی را تحویل گرفت و می‌خواهد این پروژه را در همین فصل اول با قهرمانی پیش ببرد. سرنوشت این قهرمانی اگر در چند بازی رقم بخورد، یکی از مهم‌ترین آن بازی‌ها همین رویارویی با سپاهان است.

پرسپولیس در هفته‌های اخیر خط دفاعی لرزانی داشته و در لیگ قهرمانان آسیا گل‌های زیادی را پذیرفت. حالا قرمزها لابد در لیگ می‌خواهند اقتدار دفاعی خود را دوباره نشان دهند و برای این کار البته مقابل سپاهان روز سختی دارند.

امروز یکی از آزمون‌های سخت یحیی گل‌محمدی برگزار می‌شود. او باید مقابل تیمی مثل سپاهان و یک مربی باتجربه مثل امیر قلعه‌نویی صف‌آرایی کند و این بازی برایش امتحان آسانی نیست.

برای تماشاگران اصفهانی و البته پرسپولیسی‌ها، بازی امروز از هیجان‌انگیزترین بازی‌های فصل است. آنها می‌دانند که خوشحالی یا اندوه پس از این بازی شاید به خوشحالی و اندوه‌شان در پایان فصل نیز ارتباط پیدا کند و به همین دلیل اهمیت این بازی را می‌شناسند.

فراموش نکنیم که میزبانی در اصفهان چه امتیاز بزرگی برای سپاهانی‌هاست و به همین دلیل وقتی حرف از احتمال برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگران مطرح شد، باشگاه سپاهان را برآشفته دیدیم. آنها حق دارند برگزاری بازی با حضور تماشاگران را بخواهند و اگر حضور تماشاگران منجر به شیوع ویروس کرونا می‌شود، لغو بازی شاید تصمیم درستی باشد. بازی سپاهان - پرسپولیس اگر برای تماشاگران برگزار نشود، برای چه کسی برگزارش می‌کنند؟

 

مازیار حکمت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز