خبرگزاری کار ایران

در سه جام مدعی هستیم / وضعیت شیخ امروز مشخص می‌شود

واکنش فرهاد مجیدی به ماجرای دوپینگ: وقتی برای این اراجیف ندارم!

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۴۰۵

سرمربی استقلال تهران با حضور در نشست خبری درباره بازی با ذوب آهن گفت: تیم ذوب آهن تیم بسیار خوبی است ولی ما هم آماده ایم و ان شاءالله فردا برنده خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: در دو سه روز گذشته خیلی خوب تمرین کردیم و بازیکنان از انرژی زیادی برخوردارند. تیم ذوب آهن تیم بسیار خوبی است ولی ما هم آماده ایم و ان شاءالله فردا برنده خواهیم بود.

سرمربی استقلال درخصوص وضعیت قائدی و اسماعیلی گفت: خوشبختانه اسماعیلی و قائدی با ما دیروز تمرین کردند. البته با توجه به غیبت آنها در چند تمرین اخیر شاید فردا به صورت فیکس بازی نکنند. ما برای بازیکنانی که مصدوم بوده‌اند و به زودی خوب شده‌اند هم از آقای ربانی خواسته ایم برنامه آماده سازی برای آنها بنویسد و آنها را به تمرینات اضافه می‌کنیم و در ادامه به شرایط بازی کردن می رسانیم.

مجیدی همچنین درباره شیخ دیاباته، دیگر مصدوم آبی‌ها گفت: شرایط او امروز مشخص می شود. من منتظر هستم که پزشک تیم بعد از ام آر آی به ما پاسخ دهد. دیاباته شخصا با من صحبت کرد و گفت می خواهد چند روزی با خانواده باشد و به من گفت که در کشورش هم فیزیوتراپی می‌کند و در کل با اجازه من رفت.

احتمال لغو بازی‌ها به دلیل کرونا مطرح شده است که مجیدی در این باره گفت: امیدوارم این اتفاق نیفتد و فکر می‌کنم الان چهار روز یکبار بازی می‌کنیم و بازیکنانم شرایط خوبی دارند و بازی‌ها لغو نشوند.

سرمربی استقلال درباره اظهارات مربوط به مواد نیروزا از طرفی برخی افراد هم گفت: نه وقتش را دارم و نه برایم مهم است که جواب این اراجیف را بدهم.

مجیدی درباره اینکه با بازگشت مصدومان چه اهدافی دارد بیان داشت: من فکر می‌کنم تیم ما در سه جام مدعی است. حتما از گروهمان در آسیا صعود می‌کنیم. برای لیگ و جام حذفی هم تلاش می‌کنیم قهرمانی را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز