خبرگزاری کار ایران

مگنو باتیستا در گفتگو با ایلنا:

ایران خانه دوم من است/ آرزو دارم روزی در استقلال و پرسپولیس بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۲۴۱

هافبک پارس جنوبی معتقد است که در تمام هفت سال حضورش در ایران چیزی به جز خوبی و محبت از مردم ندیده، عاشق این کشور است.

مگنو باتیستا در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص تساوی مقابل نساجی مازندران گفت: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما خیلی بهتر از نساجی بازی کرد واقعا لایق برد بود چرا که بازیکنان ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند ولی یک امتیازی هم که از این بازیبا خودمان به جم آوردیم ارزشمند بود.

وی در مورد انتقادها به خط حمله پارس جم به این دلیل که آنان بیشتر بازی‌های برده را مساوی می‌کنند یا می‌بازند، گفت: در نیم‌فصل اول لیگ تیم ما خیلی گل‌های متعدد را روی اشتباهات فردی دریافت کرد این موضوع باعث شد با وجود اینکه در بیشتر بازی‌ها مستحق برد بودیم ولی تا امتیازات مهمی را از دست دادیم ولی بنظرم در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشتیم بدون شک در ادامه میتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم.

هافبک برزیلی پارس جنوبی در رابطه با اینکه گفته می‌شود ایران کشوری امنی نیست، گفت: بعد از تمام شدن لیگ نوزدهم دقیقا هفت سال است که در ایران زندگی می‌کنم. هرگز چیزی به جز محبت و خوبی از مردم این کشور ندیدم. خودم و خانواده‌ام خیلی از زندگی در اینجا خوشحال هستیم ایران را خانه دوم خودمان می‌دانیم، به جرات میتوانم بگویم که من عاشق ایران هستم.

باتیستا در مورد انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: خیلی عملکرد او را دنبال نکردم و بیشتر او را در نفت آبادان به یاد دارم ولی معتقد هدایت تیم لیگ برتری با سرمربیگری در تیم‌ملی خیلی متفاوت است سختی‌های خودش را دارد ولی با تمام اینها امیدوارم که موفق باشد و تیم‌ملی ایران بتواند به جام‌جهانی صعود کند.

وی در خصوص مصدومیتش و اینکه به بازی با تراکتور میرسد یا نه گفت: خوشبختانه مصدومیتم سطحی بود و خیلی زود برطرف شد به بازی با تراکتور می‌رسم امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم چراکه بازی با تراکتور بسیار سخت است.

هافبک دفاعی پارس جنوبی در پاسخ به اینکه فکر می‌کند روزی به استقلال یا پرسپولیس دعوت شود گفت: استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی در ایران هستند و هواداران زیادی دارند بدون شک آرزوی هر بازیکنی هست که بتواند در این دو تیم محبوب بازی کند و من هم از این موضوع مستثنی نیستم. ولی در وهله اول دوست دارم در تیم پارس عملکرد خوبی داشته و بتوانم به تیمم کمک کنم بعد از آن هم تمامی تلاشم را می‌کنم که بتوانم سطح بازی‌ام را بالاتر ببرم امیدوارم که یک روز به این دو تیم دعوت شوم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز