خبرگزاری کار ایران

بوحمدان: ارسلان را می‌شناسیم و راه مهار کردنش را می‌دانیم/ برای استقلالی‌ها کری نمی‌خوانم

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۲۲۵

هافبک ذوب آهن در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی با استقلال صحبت کرد.

حمید بوحمدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن در آستانه بازی حساس با استقلال اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و چند روز فاصله‌ای که بین بازی‌ها افتاد یک ریکاوری برای ما بود تا با انرژی و انگیزه  بیشتری تمریناتمان را برای بازی با استقلال پیگیری کنیم.

وی در مورد رویارویی با آبی‌پوشان گفت: قطعاً بازی سختی مقابل استقلال داریم و آنها در هفته‌های اخیر در لیگ نتایج خوبی کسب کرده‌اند و بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران این تیم کار سختی است ولی خب ما هم ذوب آهن هستیم و تیم کوچکی نیستیم که از این مصاف ترس داشته باشیم و با توجه به وضعیتمان در جدول نیاز مبرم به هر 3 امتیاز این بازی داریم و برای برد وارد زمین می‌شویم.

هافبک ذوب آهن در مورد غایبان سرشناس استقلال در این بازی مثل دیاباته هم عنوان کرد: استقلال تیم پرمهره‌ای است و درست است که دیاباته بازیکنان کلیدی و مهم این تیم است ولی اینگونه نیست که در نبود او به مشکل بخورند و در دیدارهای اخیر دیدید که بدون آنها هم در خط حمله عملکرد خوبی داشتند.

بوحمدان در مورد رویارویی با ارسلان مطهری در این بازی هم گفت: ارسلان تا 2 ماه قبل در جمع ما بود و حالا روبروی ما بازی می‌کند و یکی از زیبایی‌های فوتبال که آن را جذاب می‌کند همین است که از فردای خودت خبر نداری. ارسلان در ذوب آهن شرایط خوبی داشت و حالا در استقلال هم در همین چند هفته توانایی‌های خودش را نشان داد ولی ما با شناختی که روی او داریم راه مهار کردنش را هم بلدیم و امیدوارم بتوانیم در این کار موفق باشیم.

وی در مورد مصدومان ذوب آهن هم خاطرنشان کرد: متاسفانه در این بازی هادی محمدی را در اختیار نداریم ولی دانیال اسماعیلی‌فر چند روزی است که به تمرینات برگشته و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند به ما کمک کند.

هافبک ذوب آهن در مورد اینکه دیگر مثل سابق به محوطه جریمه حریفان نفوذ نمی‌کند و شانس گلزنی کمتری دارد هم توضیح داد: در زمان منصوریان شعاع حرکتی من بیشتر بود و آزادی عمل بیشتری داشتم ولی حالا آقای رادولوویچ از من می‌خواهد کمتر نفوذ کنم و به هر حال هر سرمربی سلیقه و تفکر خودش را دارد و من هم به خواسته سرمربی احترام می‌گذارم.

بوحمدان در پاسخ به این سوال که آیا برای استقلال کری می‌خواند یا نه هم گفت: ما اهل کری خواندن نیستیم و همه تلاشمان این است که بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم و با بهترین نتیجه ممکن بازی را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز