خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت مصدومان سپاهان برای بازی با پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۹۷۲

سپاهان در روزهای اخیر درگیر مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنانش بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان که باید خودش را برای مصاف حساس هفته بیستم مقابل پرسپولیس آماده می‌کند، در روزهای اخیر تعداد زیادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و کادرپزشکی مشغول مداوای آنها بوده است.

کی‌روش استنلی، مهاجم سپاهان که در اردوی این تیم در قطر مصدوم شده بود و بازی حساس با السد را هم از دست داده بود مشغول مداوای مصدومیتش است و هنوز اطلاع دقیقی از وضعیت او مقابل پرسپولیس وجود ندارد و با وجود اینکه تا این لحظه شرایط بازی ندارد ولی قرار است امروز تست پزشکی بدهد تا وضعیت نهایی‌اش برای این بازی حساس مشخص شود.

سروش رفیعی که در جریان بازی با السد دچار آسیب از ناحیه قفسه‌سینه نشده و مشکل هافبک سپاهان کشیدگی و پارگی در قسمتی از عضلات شکمی بود که با تلاش کادرپزشکی سپاهان این مشکل برطرف شده و او به بازی با پرسپولیس می‌رسد.

محمد ایرانپوریان، دیگر مصدوم سپاهانی‌ها مشکلش به طور کامل برطرف شده است و مشکلی برای همراهی سپاهان ندارد.

گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی سپاهان هم به دلیل سفر به کشورش در تمرینات حاضر نبوده و مصدومیت او فعلاً ادامه دارد و در بازی با پرسپولیس غایب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز