خبرگزاری کار ایران

توافق باشگاه الاهلی با سرمربی سابق ستاره سرخ بلگراد

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۵۴۰

رسانه‌‎های عربستانی تایید کردند باشگاه الاهلی عربستان با سرمربی سابق تیم ستاره سرخ بلگراد به توافق دست پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا، نشریه الخلیج 365 نوشت: باشگاه الاهلی عربستان سعودی به دنبال حل و فصل قرارداد با یک مربی جدید پس از پایان همکاری با کریستین گروس سوئیسی است که به دلیل افت نتایج اخراج شد و این وظیفه به طور موقت توسط دستیار وی، مازن بهکلی پیگیری می‌شود که برابر استقلال تهران این تیم را هدایت کرد و به برتری دو بر یک دست پیدا کرد.

منابع مطبوعاتی فاش کردند که این باشگاه از فدراسیون فوتبال درباره احتمال عقد قرارداد با مربی رومانیایی، ایسایلا، مربی پیشین الحزم، سؤال کرده است، طبق آیین نامه منعقد کردن قرارداد با مربی‌ای است که آموزش سایر باشگاه سعودی را در همان فصل برعهده گرفته است ممنوع خواهد بود.

در صورت عدم پذیرش فدراسیون فوتبال، الاهلی بین ولادان میلوویچ، مربی سابق ستاره سرخ بلگراد و یک مربی دیگر پرتغالی انتخاب خواهد کرد. 

همچنین روزنامه عکاظ عربستان تایید کرده است که باشگاه الاهلی عربستان به توافق یک ساله و نیمه با میلوویچ دست پیدا کرده است و طی روزهای آینده طرفین روی مسائل نهایی توافق خواهند کرد تا قرارداد را به صورت رسمی امضا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز