خبرگزاری کار ایران

یک اتفاق جنجالی در اردوگاه پرسپولیس؛ اعتصاب پیش از بازی بزرگ

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۳۹۲

دربی سرخابی‌ها در رده امید هرچند با شکست پرسپولیس همراه شد اما حاشیه بزرگی در دل خود داشت.

به گزارش ایلنا، باخت پرسپولیس در دربی امیدها حاصل یک بازی ضعیف 90 دقیقه‌ای و اشکالات فنی این تیم نبود بلکه ریشه در اتفاقاتی داشت که تازه بعد از این بازی نشانه‌هایش در رسانه‌ها بازتاب یافت. اینکه بازیکنان تیم امید پرسپولیس به خاطر تداوم بدقولی‌های باشگاه و اینکه 15 ماه پولی نگرفته بودند با یک اقدام دسته جمعی به حالت اعتصاب تمرین نکرده و بدون تمرین به دیدار با رقیب سنتی رفتند!

در شرایطی که بعد از این باخت باشگاه، منصور هاشمی و سپهر حیدری مربیان تیم امید پرسپولیس را ممنوع المصاحبه کرده و بازیکنان هم چیزی در این باره نمی‌گویند ابهاماتی در این خصوص وجود دارد که اصل منشأ این اعتصاب از کجا بوده و آیا این اقدام به صورت خودجوش صورت گرفته یا نه.

پرسپولیس با این باخت با تفاضل کمتر از پیکان به رده چهارم رفت در حالی که اگر استقلال را شکست می‌داد می‌توانست به رده دوم هم چشم بدوزد؛ جایگاهی که سال‌هاست نصیب تیم امید پرسپولیس نشده و اگر این نتیجه حاصل می‌شد یک دستاورد مهم برای آکادمی باشگاه به شمار می‌رفت.

پرسپولیس در حالی مقابل استقلال شکست خورد که با 8 برد پیاپی شرایط بسیار خوبی پیدا کرده و از رتبه چهاردهم جدول به رده سوم رسیده بود. از جمله نتایج خوب این تیم پیروزی سه بر صفر بر نیروی زمینی صدرنشین بوده که در حال حاضر با اختلاف صدرنشین است و به سوی قهرمانی پیش می‌رود. یا برد 4 گله مقابل بادران بالای جدولی را هم می‌توان در زمره این نتایج خوب شمرد که باعث شد رشد امیدها در جدول کاملاً به چشم بیاید.

با این حال تیم امید پرسپولیس بدون یک هفته تمرین به استقبال دربی رفت. هر چند کادر فنی این تیم و باشگاه اجازه ندادند تا کسی از این ماجرا خبردار شود اما بازیکنان تیم امید پرسپولیس با انتشار پستی مشترک در فضای مجازی اعلام کردند در این بازی حاضر نخواهند شد. آنها در این پست اعلام کرده بودند با لباس شخصی در محل برگزاری مسابقه حاضر می‌شوند و بازی نخواهند کرد تا اینطوری به 15 ماه پول نگرفتن‌شان اعتراض کنند.

البته روز قبل از این مسابقه نیمی از بازیکنان تیم امید پرسپولیس در محل تمرین حاضر شدند اما کادر فنی این تیم عملاً نمی‌توانستند کاری انجام دهند چرا که نه امکان فشار آوردن به آنها بود نه می‌شد کار تاکتیکی خاصی انجام داد. در عین حال به هر قیمتی بود بازیکنان برای بازی جمع و جور شدند و تیم وارد میدان شد اما در همان دو سه دقیقه ابتدایی عدم تمرکز و یک هفته تمرین نداشتن کار خودش را کرد و پرسپولیس گل خورد که همین گل شیرازه تیم را از هم پاشید.

در ادامه البته امیدهای سرخ خوب کار کردند اما در اواخر بازی تصمیم ریسکی مربی تیم و در نهایت اشتباه مرگبار یکی از مدافعان باعث شد استقلال گل دوم را هم به ثمر برساند.

شکست در بازی حیثیتی در حالی اتفاق افتاد که مربیان تیم امید پرسپولیس از اعتصاب بازیکنان باشگاه و تعطیلی تمرینات گله دارند و امیدوار بودند این تصمیم قبل از دربی گرفته نشود و بازیکنان فکر دیگری کنند. هرچند به نظر می‌رسد تصمیم بازیکنان برای اعتصاب خودجوش بوده اما در این تیم برخی معتقدند شیطنت‌هایی صورت گرفته تا نوار بردهای پیاپی تیم امید پرسپولیس قطع شود و بازیکنان تحریک شده‌اند تا هم آن پست را منتشر کنند هم در تمرینات حضور نداشته باشند. کادر فنی تیم امید پرسپولیس از این افسوس می‌خورد که اگر استقلال را می‌بردند خیز بلندی برای رده دومی برمی‌داشتند و از استقلال سبقت می‌گرفتند اما یک هفته بدون تمرین بودن باعث شد در مهم‌ترین مسابقه فصل شکست بخورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز