خبرگزاری کار ایران

اعتراض جنجالی بعد از انصراف از حضور انتخابات؛ در انتظار یک نشست توفانی

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۳۶۴

رضا جلالی که برای حضور در انتخابات فدراسیون کاندیدا شده بود در واکنش به آنچه که مبارزه با فساد اعلام کرده، به دلیل انصراف خود پرداخته است.

به گزارش ایلنا، انتخابات فدراسیون فوتبال روز 25 اسفند برگزار خواهد شد و رییس بعدی معرفی خواهد شد. این در حالیست که طی روزهای اخیر واکنش‌های زیادی به موضوع برخی کاندیداهای حاضر در این انتخابات شکل گرفته است. رضا جلالی یکی از چهره‌هایی ناشناخته برای فوتبال بود که با داعیه مبارزه با فساد قصد حضور در انتخابات را داشت اما در نهایت با توجه به عدم دستیابی به امضاهای لازم از آن کنار رفت.

او اکنون با اعلام اینکه برخی موانع و کارشکنی‌ها مانع از حضورش در این انتخابات شده، مدعی شده به زودی با برپایی یک نشست خبری به آن ورود خواهد کرد و موضوع را بدون پرده با اهالی رسانه و فوتبالدوستان در میان خواهد گذاشت.

متن بیانیه رضا جلالی به این شرح است:

 

بیانیه دکتر رضا جلالی کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال

فریادگر مبارزه با فساد های نجومی در فوتبال ایران

مردم عزیز کشور ایران اسلامی، دست اندرکاران فدراسیون فوتبال، روسای هیئت فوتبال، مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر و لیگ آزادگان و اعضای محترم مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال

سلام علیکم

در زمینه توسعه و بالندگی فوتبال، ایجاد بسترهای پایدار اقتصادی ، برنامه محور بودن فدراسیون در کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت،  جلوگیری از حقارت فوتبال ایران در عرصه های داخلی و بین المللی، دست یافتن به سکوهای افتخار آسیا و جهان، عزت تیم ملی و باشگاه ها، تمرین دموکراسی در فوتبال ، فقرزدایی فرهنگی و اقتصادی و چگونگی استفاده از نیروی انسانی نخبه و متخصص حرف های گفتنی زیادی دارم که به سمع و نظر شما خواهم رساند.

گفتنی ها و دردهای فراوان برای انتخابات و همچنین اهالی آن، نقض حقوق مردم بزرگوار و مقامات تصمیم گیر و تصمیم ساز وزارت ورزش و مقامات بلند پایه نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد اما با توجه به اهمیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آدینه روز پیش رو و  به منظور دوری از یاس و ناامیدی و تاکید بر شور و اشتیاق در انتخابات ناگفته های پیدا و پنهان خود را در تاریخ 3/12/98 طی نشستی خبری به صورت مبسوط حضورتان تقدیم خواهم نمود.

آنچه گفته خواهد شد ضمن رضایت خداوند منان در راستای عزت، شفافیت و جلوگیری از فساد سیستماتیک در ورزش پرطرفدار فوتبال برای مردم ایران اسلامی بیان خواهد شد.

بنده بر این جمله بسنده می کنم که در ایران اسلامی نه قحط الرجال است و نه جهل الرجال، بلکه کشف الرجال است.

زمان و مکان نشست خبری متعاقبا خدمت ارباب جراید و صاحبان رسانه ها اعلام خواهد شد.

با تقدیم احترام

اردتمند، رضا جلالی

جانباز 70 درصد،استاد دانشگاه و پیشکسوت فوتبال

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز