خبرگزاری کار ایران

آنها هم اعتراف کردند که با نفوذ در AFC بازی را کثیف بردند

خلیل زاده: آقای فراری، عضو هیات مدیره استقلال نبود/ دیاباته برمی‌گردد و فصل آینده هم استقلالی است/ داور سر ما را درعربستان برید

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۳۶۱

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به شکست این تیم برابر الاهلی عربستان از آن به عنوان یک بازی کثیف یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خلیل زاده، سرپرست باشگاه استقلال با تمجید از عملکرد بازیکنان و همچنین کادرفنی این تیم از اشتباهات داوری علیه تیمش انتقاد کرد و آن را عاملی در شکست این تیم در هفته دوم لیگ قهرمانان دانست. او درباره بازی با الاهلی اینطور به خبرنگار ما گفت: باید به بازیکنان تیم دست مریزاد گفت و آنها عملکرد خوبی داشتند و کادرفنی نیز تلاش زیادی برای کسب نتیجه انجام داد اما در نهایت حریف داور نشدیم.

وی ادامه داد: کاملا از تیم راضی هستیم و دیدید که داور چه بلایی سر ما آورد. هفت بازیکن ما نبودند ولی بازیکنان و البته کادرفنی در راس آن فرهاد مجیدی عملکرد خوبی داشتند و شایسته پیروزی و حداقل کسب نتیجه در این بازی بودیم که داور مانع از آن شد. شما دیدید که سعد الحارثی که روزنامه نگار معروفی در عربستان است در پایان بازی به اشتباه داور اشاره کرد و از نفوذ بالای این فدراسیون در کنفدراسیون گفت. خود آنها قبول دارند که کثیف بردند و ما علیرغم اینکه چند بازیکن تیم را در اختیار نداشتیم فوتبالی بازنده نشدیم و داور سر تیم ما را برید.

سرپرست آبی‌ها درباره شرایط شیخ دیاباته و زمان بازگشت این مهاجم موفق به تهران گفت: شیخ دیاباته امشب برمی گردد و برخلاف شایعات مشکلی در حضور او در تهران وجود ندارد. دیاباته البته مصدوم است و در تمرینات روند آماده سازی و بهبود خود را پشت سر خواهد گذاشت.

خلیل زاده با رد شایعات مربوط به عدم تمایل باشگاه استقلال برای ادامه همکاری با این مهاجم بعد از درخشش ارسلان مطهری گفت: این شایعه از اساس غلط است و نمی‌دانم با چه هدفی دنبال می‌شود. این مساله اصلا درست نیست. دیاباته را دو ساله و بدون قید و شرط قرارداد دارم و سال بعد هم با استقلال خواهد بود.

وی درباره ماجرای میلیچ و شایعه قهر این بازیکن با توجه به واکنش او در صفحه مجازی و غیبت در تمرین امروز نیز گفت: میلیچ سرما خورده بود و قهر نکرده است. او امروز پولش را هم گرفت و اگر در تمرین امروز حاضر نشده به خاطر این بود که سرماخورده است.

خلیل زاده با اعلام اینکه رمضانی با او در رابطه با عدم همکاری در سمت سرپرستی تیم جلسه‌ای نداشته گفت: من جلسه ای با او نداشتم و در بازی با ذوب آهن هم امیر سلطانی سرپرست تیم خواهد بود.

یکی دیگر از حواشی حول استقلال مربوط به ماجرای شریفی که با خبر عضو فراری هیات مدیره استقلال این روزها دنبال می‌شود. خلیل زاده در واکنش به این موضوع اعلام کرد: من اسم ایشان را در رسانه ها شنیدم و به عنوان کسی که سرپرست باشگاه است هیچ نامه ای که اعلام شود شریفی عضو هیات مدیره استقلال است به دست ما نرسیده است. پس اینکه می گویند عضو هیات مدیره استقلال متواری شده درست نیست وقتی او هیچ سمتی نداشته و حکمی نگرفته است.

خلیل زاده درباره آخرین وضعیت تعیین مدیرعامل این باشگاه نیز گفت: من نمی‌دانم چرا این موضوع اینقدر پیچیده شده و دنبال می‌شود. طی روزها و هفته‌های اخیر هر کاری که یک مدیرعامل باید انجام دهد من انجام داده‌ام. برنامه ریزی دقیقی هم برای تیم های پایه در نظر داریم تا استعدادهای خوبی تربیت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز