خبرگزاری کار ایران

صفیری: همکاری و همدلی بین کمیته و دپارتمان موجب رشد داوری کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۱۲۷

سرپرست کمیته داوران گفت: تصویب گزینش داوران برای قضاوت در رده‌های مختلف داوری کشور برعهده کمیته داوران است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل صفیری با تشکر از هدایت ممبینی گفت: همه کسانی که در داوری ایران زحمت کشیدند، دوست دارند که داوران ایران در بهترین سطح قضاوت کنند و در میادین بین المللی به شایستگی حضور داشتند. 

وی در ادامه بیان کرد: به هرحال کمیته داوران مسئول برنامه ریزی و سیاست گذاری کلان داوری در جهت رشد و ارتقای پشتوانه‌سازی داوری است. همچنین تصویب گزینش داوران برای قضاوت در رده‌های مختلف داوری کشور برعهده کمیته است. 

سرپرست کمیته داوران اضافه کرد: وظیفه انجام مصوبات و ارائه پیشنهادهای لازم در راستای ارتقا کمی و کیفی داوری نیز بر عهده دپارتمان است. برهمین اساس دپارتمان تصمیمات لازم را اتخاذ و جهت تصویب در اختیار کمیته گذاشته و پس از تصویب کمیته اجرایی می‌گردد. آنچه مسلم است در این راستا همکاری تنگاتنگ و همدلی بین کمیته و دپارتمان مسلما موجب رشد و تعالی داوری کشور می‌شود. 

صفیری در پایان خاطر نشان کرد: کمیته داوران سیاست‌های خود را بر مبنای سه اصل حفظ‌شان و منافع فدراسیون فوتبال، حفظ منافع و عدالت برای باشگاههای فوتبال و همچنین حفظ منافع و‌شان امنیت شغلی داوران فوتبال به عنوان زحمت کش‌ترین قشر فوتبال می‌داند. بدون تردید کمیته داوران در جهت ارتقای نقاط قوت و همچنین ترمیم نقاط ضعف داوری مستلزم فرصت و مطالعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز