خبرگزاری کار ایران

سیمئونه: در هشت سال حضور در اتلتیکو، چنین استقبالی ندیده بودم

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۰۵۸

دیگو سیمئونه با ایفای نقشی که در پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا داشت، به هواداران اتلتیکو مادرید اعتبار داد.

به گزارش ایلنا، اتلتیکو مادرید در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در ورزشگاه واندامتروپولیتانو میزبان لیورپول، قهرمان دوره گذشته بود با نتیجه یک بر صفر به برتری دست پیدا کرد.

دیگو سیمئونه، در نشست خبری پس از این بازی گفت: ما از زمانی که وارد این استادیوم شدیم، نتیجه بازی را به دست آوردیم. استقبال چشمگیر بود. در هشت سالی که در این باشگاه هستم، حضور پرشوری مثل آن را ندیده‌ام.

او ادامه داد: در این بازی ما انتظار داشتیم، با یک حریف بسیار قوی، با سبک‌های مختلف در زمین، با بازیکنان بسیار قوی مقابل ما قرار بگیرد اما اما ما در ابتدا خیلی خوب جواب دادیم و پس از آن ما بازی‌ای را که برای حفظ نتیجه باید بازی کنیم، انجام دادیم. ما در ضدحمله شانس داشتیم تا گل‌های بیشتری بزنیم. ما تیمی هستیم که به عنوان یک گروه بازی می‌کنیم. اگر مهاجمان در کار دفاعی شرکت نکرده بودند، تیم نمی توانست آنچه انجام می‌داد را انجام دهد. 

سیمئونه افزود: این کار خوبی برای همه بود. این بازی سخت و دشوار مقابل حریف بزرگ بود، اما مشخص بود که هدف چیست. بنابراین بازی بازگشت هم همان چیزی خواهد بود که انتظارش را داشتیم و آنها در خانه خود خوب بازی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز