خبرگزاری کار ایران

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛

تیم منتخب نمایندگان ایران در هفته دوم

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۰۰۱

نمایندگان ایران هفته خوبی در لیگ قهرمانان آسیا سپری نکردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، 4 تیم ایرانی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در مجموع با 3 شکست و یک تساوی به کار خود پایان داده تا عملکرد قابل قبولی به ثبت نرسانده باشند. پرسپولیس با تساوی مقابل الشارجه تنها امتیاز تیم‌های ایرانی در این هفته از رقابت‌ها را کسب کرد.

در این شرایط شاید تشکیل تیم منتخب ایرانی‌های هفته دوم لیگ قهرمانان توجیهی نداشته باشد ولی بازهم انتخاب 11 بازیکن که نسبت به سایر هم تیمی‌های خود عملکرد بهتری داشتند امکان پذیر است و نفراتی بودند که در روز بد تیمشان بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

 

دروازه‌بان: پیام نیازمند

شاید انتخاب گلر تیمی که  با 3 گل مقابل حریفش شکست خورده است کار جالبی نباشد ولی هرکس بازی را دیده باشد تایید می‌کند که نیازمند با وجود دریافت 3 گل بازهم ستاره تیمش بود و با 6 نجات دروازه از بروز یک فاجعه برای طلایی‌پوشان جلوگیری کرد و سپاهان باید ممنون پیام باشد که یک فاجعه برایش رخ نداد.

 

مدافع: محمد انصاری

انصاری این روزها به پست اصلی خودش یعنی دفاع چپ برگشته و عملکرد خوبی هم از خودش به نمایش می‌گذارد. او بازیکنی نیست که زیاد نفوذ کند و بیشتر در عملکرد دفاعی خود در سمت چپ پرسپولیس موفق عمل می‌کند و در این بازی هم نسبت به سایر هم‌پستی‌های خود کم اشتباه‌تر ظاهر شد.

 

مدافع: بورودوف

مدافع بلغارستانی استقلال خیلی زود به ترکیب اصلی این تیم رسید و از همان ابتدا هم عملکرد قابل قبولی داشت. در شرایطی که آبی‌پوشان یک تیم کامل بازیکن مصدوم دارند، جذب او خیلی به این تیم کمک کرد و توانسته جای خالی هم پستی‌هایش را پر کند. او در دیدار با الاهلی روز نسبتاً خوبی را پشت سر گذاشت ولی اشتباهات سایر عناصر دفاعی استقلال و گلر این تیم کارنامه منفی برای خط دفاع به ثبت رساند.

 

مدافع: فرشاد فرجی

روی یکی از گل‌های خورده شهرخودرو مقصر بود ولی در سایر دقایق بازی توانست عملکرد دفاعی خوبی از خودش به نمایش بگذارد و چند بار مانع شکل گیری حملات خطرناک بازیکنان پاختاکور شد و ممکن تو نماینده فوتبال ایران شکست سنگین‌تری را در نبود او مقابل نماینده ازبکستان تجربه کند.

 

هافبک دفاعی: احمد نوراللهی

هافبک سرخپوشان مثل همیشه روز خوبی را در ترکیب تیمش داشت و توانست به خوبی از پست وظایف دفاعی خود بر بیاید و در بحث بازیسازی از ناحیه عقب زمین هم خوب عمل کرد و روی گل‌های تیمش هم تاثیرگذار ظاهر شد تا از خوب‌های پرسپولیس در این دیدار باشد.

 

هافبک کناری: محمدرضا حسینی

در روزی که اکثر بازیکنان سپاهان بد بودند، حسینی در قامت یک ستاره برای تیمش ظاهر شد و 3 پاس کلیدی برای بازیکنان تیمش ارسال کرد که می‌توانست گل‌های سپاهان در این بازی باشد ولی با بی‌دقتی از دست رفت. او 2 دریبل موفق، 5 خطا گیری از حریف و 6 عملکرد دفاعی موفق به ثبت رساند و شاید اگر کی‌روش استنلی در این بازی حضور داشت پاس گل‌های او به نتیجه می‌رسید.

 

هافبک کناری: مهدی ترابی

دو پاس گل در دیدار با الشارجه کافی است تا بدانیم ترابی بار دیگر به روزهای اوجش برگشته و تبدیل به ستاره بی چون و چرای ترکیب سرخپوشان شده است. اگرچه چهارچوب شناسی علیپور هم در به ثمر رسیدن پاس‌های او نقش مهمی داشت ولی به هر حال ترابی یکی از خوب‌های این هفته پرسپولیس بود و استحقاق قرار گرفتن در جمع برترین‌ها را دارد. او فرصت‌های دیگری هم ساخت که امکان گل شدنش و کسب 3 امتیاز برای پرسپولسی ف راهم نشد.

 

هافبک هجومی: آرش رضاوند

 

رضاوند در بازی با الاهلی به عنوان تنها هافبک طراح در ترکیب استقلال به میدان رفت و اتفاقا یکی از بهترین روزهای خود را در ترکیب آبی ها پشت سر گذاشت. او در این بازی بارها با پاس های عمقی خود هم تیمی های خود را در موقعیت گلزنی قرار داد، یک پنالتی از حریف گرفت و در به هم ریختن خط دفاع الاهلی نقش کلیدی ایفا کرد.

 

مهاجم: محمدرضا خلعتبری

در بازگشت به مشهد و پیوستن به شهرخودرو توانست خیلی زود به یک مهره کلیدی در ترکیب تیم تبدیل شود و در بازی با پاختاکور هم شاید تنها بازیکن خوب تیمش بود که بارها نفوذ کرد، دریبل زد، موقعیت ساخت، پاس کلیدی داد ولی کسی نبود از آنها استفاده کند و فایده‌ای برای تیم مشهدی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

 

مهاجم: ارسلان مطهری

این روزها حسابی دوران اوجش را سپری می‌کند و ستاره بی چون و چرای ترکیب استقلال است. مطهری تک گل تیمش در بازی با الاهلی را به ثمر رساند و گل دوم و تساوی بخش تیمش را هم زد که با اشتباه فاحش داور مسابقه مردود اعلام شد و امکانش فراهم نشد که از یک شکست دیگر آبی‌پوشان هم به تنهایی جلوگیری کند.

 

مهاجم: علی علیپور

دو گل به ثمر رساند و دو بار پرسپولیس را از حریف اماراتی پیش انداخت ولی هر دو بار سرخپوشان نتوانستند از برتری‌شان استفاده کنند و کار به تساوی کشیده شد. علیپور این روزها حسابی در دوران اوج خودش است و ستاره خط حمله پرسپولیس است. او فرصت این را داشت که هتریک کند ولی کمی بدشانس بود.

تیم منتخب نمایندگان ایران در هفته دوم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز