خبرگزاری کار ایران

حمله اسطوره یونایتد به مدیربرنامه پوگبا: باشگاه جلوی این مرد را بگیرد!

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۶۴۵

اسطوره منچستریونایتد از رفتار مدیربرنامه پل پوگبا به شدت ناراحت است و به مدیران باشگاه توصیه می‌کند تا با این فرد همکاری نکنند.

به گزارش ایلنا، گری نویل، بازیکن سابق منچستریونایتد درباره رفتار مینو رایولا، مدیر برنامه پل پوگبا اظهار نظر تندی داشته است و او را یک فرد وابسته به پول می‌داند.

رایولا به تازگی درباره آینده پوگبا در منچستریونایتد گفته بود:"او هیچ گاه لبخند خود را از دست نداده است اما یک بازیکن بزرگ به منچستریونایتد نمی‌رود مگر برای قهرمانی در چمپیونزلیگ و لیگ برتر. این اشتباه است اگر من اعتراف نکنم که پوگبا می‌خواهد در بالاترین سطح بازی کند."

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد در واکنش به اظهارات رایولا گفت:"باشگاه باید در برابر این فرد موضع گیری کند. او سال‌هاست که چنین رفتاری دارد. یونایتد فقط باید محکم بایستد و با این مرد تجارت نکند و به بازیکنان بگوید - اگر نماینده شما این فرد باشد ما با شما معامله نمی‌کنیم. رایولا می‌خواهد پوگبا را از این باشگاه خارج کند، او به فکر دستمزد خودش است. او از کنار این بازیکن میلیون‌ها دلار درآمد داشته است اما همچنان به این کار ادامه می‌دهد. به نظرم پوگبا برای رایولا به عنوان یک تخم طلایی است!"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز