خبرگزاری کار ایران

شروع ناامید کننده شهرخودرو در اولین تجربه آسیایی

شاگردان سراسیایی در مسیر حذف تاریخی؛ شهرخودرو پدیده نیست!

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۶۲۹

شهرخودرو در هر دو دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان نمایش ضعیف و دور از انتظاری به جا گذاشته تا یک حذف تاریخی و زودهنگام را بتوان برای آنها متصور شد.

به گزارش ایلنا، شهر خودرو که در اولین بازی خود مقابل الهلال عربستان شکست خورده بود برابر پاختاکور نیز با عملکردی ضعیف و دور از انتظار شکست دیگری را متحمل شد تا شانس صعود برای آنها کم و شاید دور از دسترس شود. 

نماینده فوتبال ایران در اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند روز گذشته در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت در ورزشگاه حریفبا سه گل مغلوب شد تا به قعرنشینی در جدول گروه B ادامه دهد.

شاگردان سراسیایی در مسیر حذف تاریخی؛ شهرخودرو پدیده نیست!

شهرخودرو که در اولین حضور خود در لیگ قهرمانان بدترین شروع را رقم زده​ و در حال حاضر در گروهی قرار گرفته‌‌ است که دو نماینده آن 6 امتیازی هستند بدون شک در بازی بعدی مقابل شباب الاهلی باید به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کند در غیر این صورت برای ادامه حضور در رقابت‌ها به یک چیزی بیشتر از معجزه نیاز خواهد داشت.

شاگردان سراسیایی  در بازی دیروز عملکرد ضعیفی در تمامی نقاط زمین داشتند تا شاید سرمربی این تیم را متوجه اشتباهش بکنند که نمی‌توان تیم با یک آرایش ابتدایی تازه، بدون تمرین مداوم و داشتنِ تاریخ با یک تجربه حداقلی به زمین فرستاد انتظار برد هم داشت.

 شهرخودرو بدلیل عملکرد ضعیف، کندی بیش از حد خط حمله‌اش در دو بازی گلی به ثمر نرسانده است تا کارنامه ضعیف مهاجمان  این تیم را در دو بازی آسیایی‌این تیم بخوبی گویای همه چیز باشد.

در مقابل مدافعان شهرخودرو نیز از ابتدای نیمه دوم مقابل پاختاکور متزلزل ظاهر شدند تا پاختاکور بتواند از شیوه‌های مختلف برای رسیدن به دروازه رحمتی نهایت استفاده ببرد این تیم به دریافت سه گل متحمل شکست شود شانسش برای ادامه این رقابت‌ها تماما به بازی مقابل شباب الاهلی گره بخورد.

 

شهرخودرو نهمین تیم ایرانی بود که به تاشکند رفت و دست خالی برگشت. هر سه برد پیشین پاختاکور با گل‌های سرگیف به دست آمده بود. این مهاجم روز گذشته برابر شهرخودرو هم دبل کرد تا 4 برد اخیر پاختاکور به نام او نوشته شود و کابوس تیم‌های ایرانی نام بگیرد.

شهرخودرو با سه گلی که در بازی دریافت کرد بدترین شکست یک تیم ایرانی را مقابل یک تیم ازبک رقم زد تا در کنار باخت هفته اول به الهلال، با صفر امتیاز و تفاضل منفی پنج بدترین عملکرد یک تیم ایرانی در دو هفته ابتدایی تاریخ لیگ قهرمانان را رقم زده باشد. البته دو نکته امیدوار کننده برای آن‌ها باقی مانده است. یکی اینکه هر دو بازی ابتدایی را در خارج از خانه بازی کرده‌اند و دیگر اینکه با وجود الهلال در این گروه، احتمالا تیم عربستانی همه امتیازات را خواهد گرفت و تیم‌های دیگر با امتیاز کمتر هم شانس صعود خواهند داشت.

اما با تمام این‌ها مشهدی اگر میخواهند حذف زودهنگامی از این رقابت‌ها نداشته باشند باید خیلی زود نقاط ضعف‌شان را شناسایی و طی دیدارهای باقیمانده به دنبال کسب نتیجه برای ادامه حضور در این رقابت‌ها باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز