خبرگزاری کار ایران

سلیمی: فقط هواداران پرسپولیس فکر می‌کنند این تیم قهرمان شده است/ مس کرمان را دست کم بگیریم تنبیه می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۵۱۲

مدافع تراکتور در مورد شرایط این تیم در لیگ برتر و جام حذفی صحبت کرد.

ایمان سلیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری سپاهان در دیدار با سایپا و کسب 3 امتیاز مهم این بازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و می‌دانستیم کار سختی در پیش داریم و در ابتدای بازی هم با دریافت گل از حریف عقب افتادیم ولی خیلی زود به بازی برگشتیم و مزد برتری خودمان را گرفتیم و توانستیم با این 3 امتیاز مهم در جدول صعود کنیم و شرایط بهتری از قبل برای خودمان رقم بزنیم.

وی در مورد فاصله گرفتن پرسپولیس از رقبا در صدر جدول و اینکه عده‌ای کار این تیم را برای قهرمانی در لیگ تمام شده می‌دانند هم گفت: فکر می‌کنم فقط هواداران پرسپولیس چنین عقیده‌ای دارند. درست است که اختلاف امتیاز با پرسپولیس زیاد شده است ولی دقت کنید این تیم چند بازی مستقیم با تیم‌های بالای جدول دارد و از طرفی شک نکنید تیم‌های پایین جدول در نیم فصل دوم برای فرار از خطر سقوط انتحاری بازی می‌کنند و به این راحتی به هر تیمی امتیاز نمی‌دهند. 10-11 هفته دیگر مانده و هنوز خیلی چیزها تعیین کننده هستند و مطمئن باشید شرایط تغییر می‌کند و به همین شکل نمی‌ماند.

مدافع تراکتور در مورد شانس قهرمانی این تیم ادامه داد: ما بازی قبلی مقابل گل‌گهر 2 امتیاز از دست دادیم و با وجود اینکه آنها تیم خوبی هستند و در خانه سخت امتیاز می‌دهند ولی هدف ما پیروزی در بازی بود و 2 امتیاز حساس از دست دادیم و باعث شد در کورس بالای جدول کمی کارمان سخت شود و فرصتی که برای نزدیک شدن به صدر داشتیم را از دست بدهیم ولی بازی مقابل سایپا به نوعی برگشتن ما به روند پیروزی‌هایمان بود.

سلیمی در مورد نتایج خوب تراکتور با الهامی و اینکه کسی فکرش را نمی‌کرد این تیم با مربی ایرانی نتیجه بگیرد هم گفت: آقای الهامی ابتدای فصل کنار ما بود و به نوعی تیم با نظر او بسته شد و بازیکنانی که جذب شدند را زیر نظر داشت و می‌شود گفت این تیم، تیمی است که خودش بسته است و وقتی هم که برگشت آشنایی کامل با شرایط ما داشت. آن اوایل من هم شنیدم که خیلی‌ها می‌گفتند مربی بزرگ خارجی جای دنیزلی بیاید ولی آقای الهامی از مربیان باسواد و زحمتکش فوتبال ما هستند و خیلی با نکته سنجی و ریزبینانه با شرایط تیم برخورد می‌کنند و دیدید که با نتایج خوب نشان داد گزینه مناسبی برای هدایت تیم ما بود و مطمئن باشید در ادامه همین روند خوب ادامه خواهد داشت و بهترین نتایج ممکن را دیدیم.

وی در مورد اینکه تراکتور در ابتدای فصل کلین‌شیت‌های زیادی داشت ولی در ادامه این روند کمی مختل شد هم گفت: کلین شیت کردن در شرایط حال حاضر لیگ برتر که قدرت تیم‌ها به هم نزدیک شده و تیم ضعیف نداریم واقعاً کار سختی شده است. ما در مقطعی مصدومیت‌هایی داشتیم که ترکیب خط دفاعی تیم را به هم زد و در هر بازی یک چینش را شاهد بودیم ولی از وقتی آقای الهامی آمده دیگر یک ثبات را شاهد بودیم و اوضاع کمی بهتر است و هر بازیکن در پست تخصصی خودش بازی می‌کند و امیدوارم بازهم شرایطی پیش بیاید که بتوانیم آمار کلین‌شیت‌ها را بالا ببریم چون خط دفاع هدف اصلی‌اش بسته نگه داشتن دروازه تیم است.

مدافع تراکتور در مورد تقابل با مس در جام حذفی هم اظهار داشت: بازی سختی در جام حذفی مقابل مس در پیش داریم. رقابت‌های جام حذفی یک راه میان‌بر برای بالا بردن جام و قهرمان شدن و گرفتن سهمیه آسیایی است و می‌شود با تعداد بازی‌های خیلی کمتر از لیگ در آن به این عنوان دست پیدا کرد ولی به هیچ وجه کار راحتی نیست و نمی‌شود بگوییم چون مس در لیگ دسته اول است مقابل ما از پیش بازنده است. در 2-3 فصل گذشته دیدیم که تیم‌های دسته‌های پایین‌تر تا مراحل بالای جام حذفی و حتی فینال صعود کردند و تا همین‌جا هم تیمی مثل ذوب‌آهن را حذف کردند و در جدول لیگ یک هم صدرنشین هستند و اگر این تیم را دست کم بگیریم پشیمان می‌شویم. با همه قوا برابر مس بازی می‌کنیم و امیدوارم با دست پر خارج شویم و جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز