خبرگزاری کار ایران

نمایندگان ایران بار دیگر قربانی ناداوری؛

گل سالم ارسلان را سوزاندند (عکس و فیلم)

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۴۰۸

تصمیم اشتباه داور یک امتیاز حساس و مهم از استقلال گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعاتی پیش به مصاف الاهلی عربستان رفت و در پایان در حالی با نتیجه 2 بر یک مغلوب حریف خود شد که اشتباهات داوری بازهم به این تیم ضربه زد و در نتیجه بازی و شکست آبی‌پوشان تاثیر مستقیم داشت.

علاوه بر تصمیمات اشتباهی که در طول 90 دقیقه بازی گرفته شد، آبی‌پوشان در دقیقه 88 مسابقه توسط ارسلان مطهری به گل تساوی دست پیدا کردند ولی کمک داور مسابقه عقیده داشت محمد دانشگر که در موقعیت خاموش قرار داشت جلوی دید گلر الاهلی را گرفته و موقعیت او آفساید محسوب می‌شود.

گل سالم ارسلان را سوزاندند (عکس و فیلم)

اعتراض بازیکنان و کادرفنی و عوامل استقلال به این تصمیم فایده نداشت و داور مسابقه با تایید تصمیم کمک خود گل تساوی بخش آبی‌پوشان را مردود اعلام کرد تا یک امتیاز حساس از چنگ استقلال برود و این دیدار را با اشتباه داوری واگذار کند.

در قوانین جدید فوتبال حضور یک بازیکن در موقعیت آفساید برای پرچم زدن کافی نیست و بازیکن مذکور باید در شرایطی باشد که در جریان حرکت توپ و بازی تاثیر گذار باشد و اگر در فضای دیگری که بازی در آن فعال نیست حضور داشته باشد و تاثیری روی بازی نداشته باشد موقعیت او آفساید نیست.

دانشگر با وجود اینکه در مسیر توپ قرار نداشت، به بهانه اینکه در فضای دید گلر الاهلی قرار گرفته و مانع دید مناسب او نسبت به مسیر حرکت توپ است به اشتباه در موقعیت آفساید تشخیص داده شد تا گل سالم مطهری مردود اعلام شود.

تصویر ثبت شده از زاویه دید گلر الاهلی نشان می‌دهد او تسلط کافی روی دید خود و مسیر توپ دارد و محمد دانشگر مانعی برای او محسوب نمی‌شود.

بدین ترتیب یک امتیاز حساس و مهم از دست استقلال رفت و ممکن است این یک امتیاز در مسیر صعود و سرنوشت استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان تاثیر گذار باشد.

حجم ویدیو: ۴.۸۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۲۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز