خبرگزاری کار ایران

30 روز سرنوشت ساز زیدان و رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۱۷۳

رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان طی یک ماه آینده 6 دیدار پیش رو دارد که تاثیر زیادی در عناوین پایان فصل آنها خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، شاگردان زین الدین از امروز (17 فوریه) تا 17 مارس به مدت یک ماه طی 7 بازی شرکت خواهند کرد که نتایج آن به صورت مشخص مسیر کهکشانی‌ها برای رسیدن به عنوان قهرمانی لالیگا را معین می‌کند. 

پس از یک هفته عدم فعالیت به دلیل حذف از کوپا دل ری به دست رئال سوسیداد، مردان زیدان با یک برنامه قریب الوقوع و نتایج مربوط به بازی‌ها از هم اکنون وارد مرحله اصلی فصل می‌شوند و اواسط ماه مارس این نتایج نشان می‌دهد که رئال در مسیر قهرمانی خواهد بود یا خیر.

بازی خانگی با سلتاویگو: 2 - 2 (02/16)

پیش بینی نمی‌شد رئال مادرید مقابل تیمی که اختلاف کمی با قعر جدول لالیگا دارد به کسب یک امتیاز بسنده کند اما آنها مقابل سلتاویگو به تساوی رضایت دادند. گل اسمولوف، خرید جدید سلتاویگو پیش از اینکه سرخیو راموس و تونی کروس گلزنی کنند، رئال را در دقایق ابتدایی بازی شوکه کرد. در نهایت این سانتی میان بود که 66 هزار تماشاگر رئال در برنابئو را شوکه کرد و گل تساوی را در نیمه دوم به ثمر رساند.  

بازی خارج از خانه با لوانته(22.02)

دیدار در خانه لوانته به هیچ عنوان بازی ساده‌ای نخواهد بود چرا که نتایج بارسلونا در بازی‌های رفت و برگشت این فصل نشان می‌دهد که دیگر تیم کاتالانی لالیگا قدرت مناسبی در ورزشگاه خانگی خود دارد. بارسلونا بازی دور رفت را 3 بر یک شکست خورد و در بازی برگشت به سختی با برتری دو بر یک به سه امتیاز دست یافت. مشخصا آنها برابر رئال مادرید هم یک نمایش عالی خواهند داشت و این تیم بدون ضعف به دنبال شکست تیم زیدان خواهد بود.

بازی خانگی با منچسترسیتی(26.02) لیگ قهرمانان اروپا

دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی به صورت واضح همینطور دارای حساسیت خاص خواهد بود و محرومیت سنگین سیتی از سوی یوفا به جذابیت این بازی می‌افزاید. آنها به این علت که طی دو فصل آتی از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان محروم هستند تلاش خواهند کرد تا در حد یک تیم مدعی رقابت کنند تا به مراحل بالا صعود کنند.

بازی خانگی با بارسلونا (01.03)

پس از تساوی بدون گل در نیوکمپ در ماه دسامبر، اتفاقاً نتیجه و عملکرد از طرف تیم کاتالان که در اخراج بعدی ارنستو والورده نقش مهمی داشت، مادرید امیدوار است که در الکلاسیکو ماه مارس برای رسیدگی به نتایج ضعیف اخیر برنابئو در برابر رقیب قدیمی خود ارائه دهد. اکتبر 2014 آخرین دیداری بود که رئال در سانتیاگو برنابئو میزبانی کرد و موفق به شکست دادن بارسلونا شد. 

بازی خارج از خانه مقابل رئال بتیس (08.03)

یک هفته پس از رویارویی با بارسلونا، تیمی از آندلس که در بازی رفت مقابل زیدان به تساوی بدون گل رسیده بود، حریف رئال مادرید است. رئال مادرید در بازی‌های خارج از خانه برابر بتیس عملکرد مناسبی داشته و در سه بازی گذشته که به سویا سفر کرده است به برتری رسیده است.

بازی خانگی برابر ایبار (15.03)

ایبار در دور رفت با نتیجه پرگل 4 بر صفر برابر رئال مادرید شکست خورد و حریف بزرگی برای این تیم به شمار نمی‌رود. در شش فصل حضور در لالیگا، ایبار تنها یک پیروزی مقابل مادرید (نوامبر 2018 در ایپوروا) و در دوئل خود در برنابئو، کسب کرده است. به غیر از تساوی یک بر یک در سال 2016 آنها تمامی دیدارهای دیگر را با شکست پشت سر گذاشته‌اند. 

بازی خارج از خانه با منچسترسیتی(17.03)

رئال مادرید که به دنبال چهاردمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به این مسابقه نگاه ویژه‌ای خواهد داشت. مشخصا نتیجه بازی رفت در این بازی تاثیر بسیاری دارد اما رئال مادرید امیدوار است به همراه زین الدین زیدان نتایج رویایی در لیگ قهرمانان اروپا را به یاد سه قهرمانی متوالی در این بازی‌ها تکرار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز