خبرگزاری کار ایران

امین منوچهری در گفتگو با ایلنا:

حاضرم گل نزنم ولی پارس در لیگ برتر بماند/ تعطیلات فرصت مناسبی برای شناسایی نقاط ضعف تیم‌هاست

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۰۰۸

مهاجم پارس جم معتقد است که تعطیلات لیگ می‌تواند فرصت مناسبی برای شناسایی و رفع نقاط ضعف تمامی تیم‌ها باشد.

امین منوچهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی مقابل نساجی اظهار داشت: یک بازی خارج از خانه مقابل تیمی که تقریبا هم امتیازمان بود انجام دادیم. اول از همه بدنبال کسب یک امتیاز از این دیدار بودیم و در شرایط خیلی خوب هم می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم. فکر می‌کنم که نتیجه خوبی بود چرا که امتیازی به حریف ندادیم شرایط آب و هوایی هم کار را برای هر دو تیم سخت تر کرد. در مجموع یک امتیاز شیرینی را از قائمشهر به خودمان به جم آوردیم چرا که نساجی تیمی است که در خانه تمامی حریفانش را اذیت کرده در کل شرایطش در زمان میزبانی بسیار متفاوت است. خداراشکر می‌کنم که با یک امتیاز این دیدار توانستیم خودمان را در جدول نگهداریم.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند‌ تا آخر فصل چند گل میتواند به ثمر برساند گفت: همیشه در تیم‌هایی که تاکتیک داشتند عملکرد موفقی داشتم، مربی‌ام ازم راضی بوده است. در پارس جم هم به این دلیل که آقای افاضلی یک شناختی نسبت به بازی‌ام دارند. وظیفه اصلی یک مهاجم هم بدون شک گلزنی است ولی عمل کردن به نکاتی که سرمربی ازم درخواست دارد، موفقیت تیمی پارس برایم در اولیت است حاضر هستم هیچ گلی تا پایان فصل نزنم ولی پارس در لیگ برتر بماند شرایط خوبی داشته باشد اما امیدوارم که بتوانم برای تیمم گلزنی کنم، پایان فصل آمار خوبی از خودم بجای بگذارم.

مهاجم پاس جم در مورد اینکه آیا تعطیلات لیگ برتر میتواند به پارس صدمه بزند توضیح داد: تعطیلات هم می‌تواند به نفع و هم به ضرر یک تیم باشد. اگر برنامه‌ریزی داشته باشی، خوب تمرین کنی اتفاقا زمان مناسبی برای شناخت و برطرف کردن نقاط ضعف و یک فرصت مناسب برای ریکاوری ذهنی و بدنی است در مقابل برای تیم‌هایی که خوب امتیاز میگیرند روی شرایط بازی هستند هم می‌تواند یک صدمه محسوب شود. بنظرم تمامی تیم‌ها باید باهوش باشند و نهایت استفاده را از شرایط پیش آمده انجام دهند. امیدوارم که پارس هم بتواند از این زمان بهترین استفاده را بکند و با شروع دوباره مسابقات نتایج خوبی را کسب کند.

منوچهری در رابطه با دیدار بعدی تیمش مقابل تراکتور گفت: در جم با هر تیمی که مسابقه داشته باشیم هرگز دست و پا بسته نیستیم بدون شک میتوانیم همه حریفمان را اذیت کنیم از آنها امتیاز بگیریم. در بازی خانگی این تیم پارس است که نتیجه را تعیین می‌کند. تراکتور تیم بزرگ خوبی است ولی ما هم تمامی تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم دست پر از زمین بازی خارج شویم شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز