خبرگزاری کار ایران

برای سه امتیاز در کویت حضور داریم

حسینی: مصاف تیم‌های ایرانی و عربستانی همیشه جذاب است

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۷۱۱

سنگربان تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری گفت: مصاف تیم‌های ایرانی و عربستانی همیشه جذاب بوده ولی چقدر خوب می‌شد که مصاف تیم‌های عربستانی و ایرانی در کشورهای خودشان انجام می‌شد. امیدوارم از سال‌های آینده این مشکل برطرف شود.

به گزارش ایلنا، سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال در نشست خبری درباره حضور در کشور کویت و دیدار مقابل الاهلی گفت : درست است که تیم ما چند مصدوم دارد ولی بقیه بازیکنان انگیزه دوچندانی برای بازی فردا دارند. این را به خوبی می‌دانیم که بازی فردا پل بزرگی خواهد بود برای صعودمان به مرحله بعد و این سه امتیاز به تیم ما خیلی کمک می‌کند. ما به دنبال کسب سه امتیاز در اینجا هستیم.

او ادامه داد: مصاف تیم‌های ایرانی و عربستانی همیشه جذاب بوده ولی چقدر خوب می‌شد که مصاف تیم‌های عربستانی و ایرانی در کشورهای خودشان انجام می‌شد. امیدوارم از سال‌های آینده این مشکل برطرف شود.

سنگربان آبی پوشان درباره میزبانی کشور کویت هم گفت: کشور کویت امکانات بسیار خوبی دارد. طی این دو روز که اینجا حضور داشتیم زمین تمرین خیلی خوبی در اختیار ما بود و فردا هم در یک ورزشگاه خیلی خوب بازی می‌کنیم. امیدوارم که با سه امتیاز اینجا را ترک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز