خبرگزاری کار ایران

یونس شاکری در گفتگو با ایلنا:

این برد را به عبدی تقدیم می‌کنم/ هدف گل‌گهر کسب رتبه‌های بالای جدول است

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۵۳۸

مهاجم گل‌گهرسیرجان معتقد است که تیمش به بقا در لیگ برتر فکر نمی‌کند و هدف آن‌ها کسب رتبه‌های بالای جدول است.

یونس شاکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی خارج از خانه گل‌گهر مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: با وجود اینکه صنعت نفت سه بازی قبلی خودش را باخته بود ولی ما میدانستیم که بازی خیلی سختی خواهیم داشت. خداراشکر هم موفق شدیم در هر دو نیمه گلزنی کنیم ولی بنظرم از تمامی موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم. زمانیکه گل خوردیم اصلا فکر نمی‌کردم که بتوانیم به بازی برگردیم به جرات می‌توانم بگویم که صنعت نفت خیلی خوب فوتبال بازی کرد. اینکه توانستم برای گل‌گهر گلزنی کنم و باعث برد تیم شوم یک اتفاق خیلی خوب بود از این بابت خیلی خوشحال هستم.

وی در مورد اینکه بهترین گلزن نیم فصل دوم در دو تیم شهرخودرو و گل‌گهر شده است گفت: نمی‌خواهم بگویم که قدرت بازی روی چمن من کم است ولی توانایی اصلیم در ضربات هوایی است که به مراتب خیلی سخت‌تراز بازی روی چمن است چرا که باید قدرت هوازی بازیکن بسیار بالا باشد زمانیکه در نبرد هوایی هستید تمامی عضلات چهارسر ران گرفتگی پیدا می‌کند. از زمان پیوستن به گل‌گهر از چهار گلی که به ثمر رساندم سه گل آن با ضربه سر به ثمر رسیده است. در کل اعتقاد آقای جلالی در فوتبال سانتر از جناحین است. خداراشکر می‌کنم که توانستم برای گل‌گهر گلزنی کنم و باعث خوشحال هواداران شوم امیدوارم که این روند خوبم ادامه پیدا کنم.

مهاجم سابق شهرخودرو در پاسخ به این سوال که بالا رفتن روحیه بازیکنان پس از برد مقابل صنعت نفت شانس این تیم را برای بقا در لیگ برتر بیشتر می‌کند گفت: ما اصلا به بقا در لیگ برتر فکر نمی‌کنیم هدف ما کسب رتبه‌های بالای جدول است. چون تیم ما در چهار بازی اولش در نیم فصل دوم فوق‌العاده کار کرده است درست است که در چهار بازی چهار گل دریافت کرده‌ایم و این آمار خوبی نیست ولی تمامی گل‌هایی که تابحال خوردیم روی اشتباهات پیش پا افتاده بچه‌گانه به ثمر رسیده است. بدون شک با گذر زمان این اشتباهات تیمی برطرف می‌شود و ما می‌توانیم جایگاه بهتری در لیگ برتر داشته باشم.

شاکری در خصوص بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: به این دلیل که تمامی بازی‌های استقلال پرسپولیس پخش زنده دارد، هواداران آنها خیلی متعصب هستند تمامی دیدارهای آنها زمانیکه مقابل هر تیمی بازی می‌کنند از جذابیت و حساسیت خاصی برخوردار است ولی گل‌گهر هم کادرفنی، مدیریت خوب و بازیکنان فوق العاده‌ای دارد به هیچ وجه تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود مثل تمامی دیدارهای دیگر با انگیزه بسیار زیاد در زمین حاضر می‌شویم برای سه امتیاز این دیدار تا آخرین نفس می‌جنگیم.

وی در مورد مصدومیت شدید مهرداد عبدی در پایان گفت: متاسفانه اتفاقی که برای مهرداد در بازی با صنعت نفت افتاد و او از ناحیه چشم و گونه به شدت آسیب دید یک ماه پیش خودم در بازی شهرخودرو با تراکتور تجربه کردم. آسیب دیدگی از ناحیه گونه بسیار دردناک است بع این دلیل که حساسیت آن خیلی بالاست صورت خیلی دیر خوب می‌شود، مهرداد بازیکن بسیار خوب و با تعصبی است همیشه تا آخرین لحظه در زمین تمام تلاشش را می‌کند دوست دارم این برد را به او تقدیم کنم. امیدوارم که هرچه زودتر سلامتی اش را بدست آورد به تیم اصافه شود چرا که خیلی به او نیاز داریم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز