خبرگزاری کار ایران

شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان تصویب شد؛

زمان برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۳۷۲

دویست و سی و دومین نشست شورای معاونین وزارت ورزش با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه جمشید تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان و مسئول پیگیری واگذاری استقلال و پرسپولیس با ارائه گزارشی از روند خصوصی سازی دو باشگاه گفت: خوشبختانه گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت های استقلال و پرسپولیس در حال نهایی شدن است و با موافقت وزیر ورزش و جوانان تاریخ مجامع عمومی دو باشگاه اعلام می شود.

در این جلسه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با تشکر از تلاش های صورت گرفته برای واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: روند جلسات خوب بوده ولی انتظارم سرعت بیشتر و تسریع روند خصوصی سازی دو باشگاه است.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افزود: باز هم به مدیران عامل هر دو باشگاه تاکید می کنم واگذاری و خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس در اولویت کارهای شما باشد و کوتاهی در این مورد پذیرفته نیست.

در این جلسه با نظر و دستور وزیر، مجامع عمومی بطور فوق العاده شرکتهای استقلال و پرسپولیس در هفته اول اسفند امسال برگزار خواهد شد.

همچنین مدیر کل ورزش و جوانان قزوین گزارشی از روند اقدامات خود در استان ارائه کرد که عملکرد این استان و کسب رتبه اول کشور مورد تقدیر وزیر و معاونان قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز