خبرگزاری کار ایران

تیکدری: به همه گفتم به تراکتور می‌روم و فیکس می‌شوم/ هر سه گل ما به سایپا تمرین شده بود

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۲۴۲

مدافع تراکتور از درخشش در بازی با سایپا و پیروزی تیمش صحبت کرد.

مهدی تیکدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری تراکتور مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و کار سختی مقابل سایپا داشتیم. می‌دانستیم آنها انگیزه بالایی مقابل ما دارند و کلاً همه تیم‌ها مقابل تراکتور خصوصاً در تبریز با انگیزه ظاهر می‌شوند و می‌خواهند خودی نشان بدهند و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند. ابتدای بازی هم تحت فشار قرار گرفتیم و حتی گل خوردیم ولی خدا را شکر توانستیم خیلی زود به بازی برگردیم و کامبک بزنیم.

وی در مورد درخشش خودش در این بازی هم گفت: خدا را شکر توانستم برای تیم مفید باشم و نتیجه این بازی هم حاصل تلاش همه بچه‌ها بود و اینطور نیست که بگوییم یک نفر خیلی خوب بازی کرد و بقیه خوب نبودند. گل‌هایی که ما زدیم روی حرکات تمرین شده بود و اگر دقت کنید روی هر 3 گل حرکت بازیکنان حتی آنهایی که با توپ درگیر نبودند هم در راستای یک حرکت تیمی بود و توانستیم روی کارهای این چنینی به دروازه حریف برسیم.

مدافع جوان تراکتور در مورد بازی ثابتش در ترکیب این تیم در فصل اول حضورش در لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: من وقتی می‌خواستم به تراکتور بیایم با هر کسی که مشورت می‌کردم به من می‌گفت آنجا نرو چون بازیکنان خوب زیادی دارند و به تو بازی نمی‌رسد ولی من گفت می‌روم و فیکس هم بازی می‌کنم و خوشحالم که مورد اعتماد کادرفنی قرار گرفتم و هم آقای دنیزلی و هم آقای الهای در طول این فصل به من فرصت دادند.

تیکدری در مورد تغییر پستش در تراکتور هم گفت: قبلاً هم گفته‌ام من هرجای زمین لازم باشد و بتوانم به تراکتور کمک کنم با کمال میل حاضرم و مشکلی از این بابت ندارم. حتی اگر روی نیمکت یا روی سکو هم باشم برای موفقیت تیم دعا می‌کنم. به هر حال شرایط هر بازی فرق می‌کند و بسته به آن کادرفنی چینش بازیکنان را تغییر می‌دهد.

وی در مورد درخشش در اولین فصل حضورش در لیگ برتر هم عنوان کرد: خوشبختانه چند سالی است که لیگ دسته اول زیر نظر قرار می‌گیرد و بازیکنانی که کیفیت خوبی از خودشان به نمایش می‌گذارند شانس بالایی برای آمدن به لیگ برتر دارند. نگاه کنید در طول این چند سال بازیکنانی مثل مصلح، قائدی، کریمی، محبی و... از لیگ یک آمدند در تیم‌های مدعی قهرمانی و درخشیدند و این فضا باز شده و از این به بعد هم ادامه خواهد داشت.

مدافع تراکتور در مورد بازگشت این تیم به کورس قهرمانی هم گفت: خدا را شکر بعد از 2 امتیازی که در سیرجان دادیم توانستیم دوباره روی دور برد بیافتیم. البته مساوی با گل‌گهر در سیرجان هم نتیجه بدی نیست ولی همه از تراکتور توقع پیروزی دارند. به هر صورت آمار ما در هفته‌های اخیر خیلی خوب بوده و ما خودمان را صد در صد مدعی قهرمانی در 2 جام می‌دانیم و امیدوارم حداقل یکی از آنها را به هواداران هدیه دهیم.

تیکدری در پایان گفت: روز مادر را به همه مادران ایران زمین تبریک می‌گویم. چه آنهایی که مادرشان کنارشان است و چه آنهایی که مثل من مادرشان از دنیا رفته است. از همسرم هم بابت زحماتی که در قبالم می‌کشد تشکر می‌کنم و روزش را تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز