خبرگزاری کار ایران

صادق بارانی در گفت و گو با ایلنا:

حاج‌صفی 100 بار دیگر آن شوت را بزند گل نمی‌شود/ قرارداد یک بازیکن تراکتور بودجه کل فصل سایپا است

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۱۷۱

هافبک دفاعی سایپا از دلایل شکست تیمش مقابل تراکتور صحبت کرد.

صادق بارانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار با تراکتور اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و از اول می‌دانستیم دیدار با تراکتور آن هم در تبریز کار خیلی سختی است ولی برای کسب 3 امتیاز وارد زمین شده بودیم و هدفی جز برد نداشتیم ولی خب شرایط بازی به گونه‌ای پیش رفت که نتوانستیم امتیازی بگیریم.

وی افزود: ما کارمان را همانطور که دیدید هجومی آغاز کردیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم ولی روی دو شوتی که شاید 10 سال دیگر هم تکرار نمی‌شوند شرایط بازی تغییر کرد. آن گل‌ها واقعاً استثنایی بود خصوصاً احسان حاج‌صفی اگر 100 بار دیگر آن شوت را بزند وارد دروازه نمی‌شود. این هم از بدشانسی ما است.

هافبک سایپا در ادامه گفت: نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی مبلغ قرارداد یک بازیکن تراکتور از بودجه این فصل سایپا است و شرایط دو تیم از هیچ نظر قابل مقایسه نیست. شاید هر تیم دیگری بیاید تبریز برای مساوی وارد زمین شود و سعی کند بسته بازی کند تا یک امتیاز بگیرد و برود ولی همانطور که گفتم ما از اول برای برد وارد زمین شدیم و گل هم زدیم ولی خب اتفاقات فوتبالی مانع برد ما شد.

بارانی در مورد قدرت خط هافبک تراکتور هم عنوان کرد: نمی‌شود گفت فقط خط هافبک تراکتور قدرتمند است و من این قدرت را در همه جای زمین در این تیم می‌بینم و اگر دقت کنید در همه پست‌ها بازیکن با کیفیت دارند.

وی در مورد تاثیر سرمای هوا روی کیفیت بازی هم گفت: این ها از شرایط میزبانی است و به هر شکل تاثیر دارد ولی پرداختن به این مسائل توجیه است و ما بازی را باختیم و باید در ادامه تلاش کنیم این نتیجه را جبران کرده و می‌خواهیم در پایان فصل تا جایی که می‌توانیم رتبه بالا در جدول داشته باشیم و در بدترین حالت رتبه یک رقمی بدست بیاوریم.

هافبک سایپا در مورد انتخاب اسکوچیچ برای تیم ملی هم خاطر نشان کرد: امیدوارم آقای اسکوچیچ نگاه ویژه‌ای به لیگ برتر داشته باشد و انتخاب بازیکنان به همان نفرات ثابت همیشگی نباشد و بازیکنان خوب لیگ را ببینند و بهترین‌ها بتوانند دعوت شوند. من خودم انگیزه زیادی دارم که بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و اگر فرصتش فراهم شد به تیم ملی کشورم خدمت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز