خبرگزاری کار ایران

سرمربی سوئیسی در آستانه اخراج؛

آژیر قرمز در باشگاه الاهلی در آستانه بازی با استقلال تهران

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۰۹۷

تیم الاهلی عربستان به احتمال فراوان در دیدار برابر استقلال تهران با سرمربی موقت به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال الاهلی عربستان در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال عربستان شب گذشته میهمان تیم الوحده بود و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. الاهلی اکنون با 10 پیروزی، سه تساوی و 5 شکست اکنون 33 امتیاز کسب کرده است و بعد از الهلال و النصر در رده سوم جدول رده بندی ایستاده که با صدر جدول 8 امتیاز فاصله دارد.

روزنامه الوطن سه روز پیش نوشت:"بعد از تصویب هیات مدیره جدید باشگاه الاهلی عربستان توسط رئیس کل اداره کل ورزش ، تغییرات زیادی ایجاد خواهد شد که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به برکناری کریستین گروس و احمد بامعوضه اشاره کرد. دلیل تاخیر در اخراج گروس وضعیت دستمزد این سرمربی سوئیسی است که قراردادی به ارزش 4 میلیون ریال سعودی به دست می‌‌‍‌آورد. "

گروس که شایعات متعددی پیرامون آینده‌اش وجود داشت شب گذشته شکست خورد و در نشست خبری اظهارات جالبی را مطرح کرد:" شکست علیرغم شروع خوب تیم و فرصت‌هایی که به دست آوردیم دردناک است اما تمایل به پیروزی وجود نداشت و در نیمه دوم هم خوب نبودیم."

7 ساعت پیش روزنامه عکاظ عربستان اعلام کرد حضور گروس در الاهلی به پایان رسیده است و مسئولان این باشگاه تصمیم دارند تنها 4 ماه پس از همکاری با این سرمربی به دنبال اخراج برانکو ایوانکوویچ، سرمربی دیگری را جانشین او کنند. این روزنامه نوشت:"مسئولان باشگاه الاهلی در مورد فسخ قرارداد مربی سوئیسی تصمیم نهایی خود را اتخاذ کردند، قرار شد قرارداد او فسخ شود، تصمیمی که ظرف چند ساعت آینده رسما اعلام می‌شود."

روزنامه الدیوانیه هم در این باره پیش بینی کرد که جانشین گروس هم انتخاب شده است. این روزنامه با معرفی سرمربی موقت الاهلی عربستان نوشت:"بعد از جلسه مدیران باشگاه با گروس،   به نظر می رسد همه چیز حل شده است. با جدایی گروس، گزینه جایگزینی این سرمربی صالح المحمدی خواهد بود."

با این وضعیت تیم الاهلی عربستان در آستانه 48 ساعت مانده تا دیدار برابر استقلال تهران در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با وضعیت وخیمی رو به رو شده است. مشکلات این تیم می‌تواند خبر خوبی برای هواداران و همچنین تیم استقلال باشد تا آنها از عدم تمرکز کافی بازیکنان این تیم به نفع خود استفاده کنند و بتوانند اولین پیروزی در فصل جدید این مسابقات را به دست بیاورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز