خبرگزاری کار ایران

فرشاد احمدزاده در گفتگو با ایلنا:

همه می‌دانند که فحاشی در ذات من نیست/ فراز امامعلی را نمی‌شناسم

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۰۶۳

هافبک فولاد در مورد درگیری با بازیکن پیکان در جریان بازی روز گذشته توضیحاتی داد.

فرشاد احمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری فولاد مقابل پیکان اظهار داشت: از ابتدا می‌دانستیم بازی سختی مقابل پیکان داریم ولی با تدابیر کادرفنی و اهمیتی که 3 امتیاز بازی برای ما داشت مصمم بودیم که به هر شکل ممکن پیروز شویم و خوشحالم که مزد بازی خوب‌مان را گرفتیم و استحقاق این برتری را در دیدرا روز گذشته داشتیم.

وی در مورد روند رو به رشد فولاد در هفته‌های اخیر هم گفت: بعد از شکست مقابل سپاهان ما روی دور برد افتادیم و بعد از کسب 3 امتیاز بازی با شهر خودرو توانستیم پیکان را هم شکست دهیم و امیدوارم این روند در هفته‌های آینده هم ادامه داشته باشد و بتوانیم فصل را با بهترین رتبه ممکن تمام کنیم.

هافبک فولاد در مورد کار زیر نظر نکونام هم خاطرنشان کرد: نکونام از مربیان جوان و با دانش فوتبال ایران است که در آینده مطمئنم از مربیان پرافتخار فوتبال ایران خواهد شد و کار زیر نظر او تجربه خوبی برای من و سایر بازیکنان است و تاثیر مثبتش را هم روی روند حرکتی فولاد به خوبی می‌بینید.

احمدزاده در مورد درگیری لفظی با فراز امامعلی، بازیکن پیکان در جریان بازی هم گفت: من این فردی که می‌گویید را نمی‌شناسم و نمی‌دانم در مورد کدام بازیکن پیکان صحبت می‌کنید. من با هیچ بازیکنی درگیری لفظی و فحاشی نداشتم و این حرف‌ها دروغ است.

وی در مورد اینکه امامعلی گفته بود احمدزاده به من فحاشی کرده هم توضیح داد: همه کسانی که من را می‌شناسند و با اخلاق من آشنایی دارند تایید می‌کنند که من هیچ وقت فحاشی نمی‌کنم و این را می‌توانید از همه همبازیان حال حاضر و سابقم بپرسید. من در زمین ممکن است برای بازیکن حریف کری بخوانم ولی فحاشی در ذات من نیست و همانطورکه گفتم این حرف‌ها دروغ است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز