خبرگزاری کار ایران

سهراب بختیاری‌زاده:

الاهلی تیم باکیفیتی است اما امیدوارم استقلال برنده شود/ ارسلان با انگیزه و عاشق گلزنی است

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۰۵۰

مدافع سابق استقلال می گوید مجیدی در شرایط سخت هدایت استقلال را بر عهده گرفت.

به گزارش ایلنا، سهراب بختیاری‌زاده مدافع سابق استقلال معتقد است فرهاد مجیدی با قبول هدایت استقلال استراماچونی جسارت و شجاعت خودش را نشان داد چرا که آبی پوشان تهرانی با این مربی ایتالیایی هم خوب بازی می‌کردند و هم نتایج خوبی می‌گرفتند و انتظارات از این تیم خیلی بالا بود و مجیدی در این شرایط سخت هدایت استقلال را برعهده گرفت و تا الان هم خوب کار کرده اما این روند باید ادامه داشته باشد تا در لیگ برتر و آسیا موفق شوند و نتایج خوبی کسب کنند.

بازی استقلال و الشرطه عراق چطور بود؟

بازی را ندیدم و فقط شنیدم که یک بر یک مساوی کرده اند. به نظرم مساوی در خانه حریف نتیجه بدی نبود و انشالله در بازیهای بعد هم نتایج خوبی کسب کنند چون کار استقلال بازی به بازی سخت تر می‌شود و بازی کردن در آسیا سخت است و هیچ تیمی را نباید دست کم بگیرند.

چه تصوری از بازی این هفته استقلال با الاهلی عربستان دارید؟

بازی سختی است. الاهلی از کشور عربستان می‌آید که فوتبال قوی دارد. الهلال، الاتحاد و الاهلی جزو تیم‌های خوب و باکیفیت عربستان هستند و بازی سختی است و امیدوارم استقلال مثل پلی آف خوب کار کند و بتواند از این گروه صعود کند.

چه شناختی از الاهلی در حال حاضر دارید؟

خودم بازیهای باشگاههای عربستان را نگاه می‌کنم. الاهلی یک مهاجم خیلی خطرناک دارد که قد بلند است و فیزیک خیلی خوبی دارد و کار تیمی خوبی هم دارند اما چیزی که مهم است استقلال است که باید روند خوبش را ادامه بدهد. استقلال چند تا مصدوم دارد که روی کار تیم تاثیر دارد اما امیدوارم بازیکنان جایگزین این شرایط را برای خودشان فرصت بدانند و به بهترین شکل از آن استفاده کنند. هر دو تیم شانس برد دارند و امیدوارم استقلال ببرد.

در حالی که دیاباته غایب است مصدومیت قائدی چه تاثیری روی روند تیمی استقلال خواهد داشت؟

تیمی که می‌خواهد در 3 جام شرکت کند باید نیمکت نشینان باکیفیتی داشته باشد و بازیکنان ذخیره کیفیت خودشان را نشان بدهند. دیاباته و قائدی خیلی هماهنگ شده بودند و به درک خیلی خوبی از هم رسیده بودند و این توان را داشتند که هر خط دفاعی را به هم بریزند و در کار تهاجمی استقلال تاثیرگذار بودند اما بازیکنان جایگزین باید باانگیزه باشند تا هم مربی حساب ویژه‌ای روی آنها باز کند و هم به تیم کمک کنند.

عملکرد ارسلان مطهری را در این مدت چطور دیدید؟

ارسلان شروع خیلی خوبی در استقلال داشت و میل گلزنی بالایی دارد و در فضاهای خوبی قرار می‌گیرد. البته گلزنی یک کار تیمی است و همه کمک می‌کنند و یک نفر گل می‌زند. ارسلان خیلی باانگیزه است و گلزنی را دوست دارد اما بازی به بازی کارش سخت تر می‌شود چون تیم‌ها حساب ویژه‌ای روی او باز می‌کنند و با تلاش بیشتر و و جایگیری بهتر باز هم می‌تواند گلزنی کند.

استقلال بعد از دربی 2 بازی آسیایی خارج از خانه هم به میدان می‌رود. این مساله فشار زیادی به تیم وارد نمی‌کند؟

می تواند برای تیم سنگین باشد اما نوع تمرینات و استراحتی که به بچه‌ها می‌دهند می‌تواند به تیم کمک کند تا برای بازیهای بعد خسته نشوند. گروه بدنسازی تیم در این هفته‌ها باید برنامه خوبی داشته باشد تا بچه‌ها در شرایط خیلی خوبی قرار بگیرند.

در این مدت کار فرهاد مجیدی را در استقلال چطور دیدید؟

روز اول هم گفتم هیچ مربی از روز اول باتجربه نیست چون عده‌ای انتقاد می‌کردند که فرهاد بی تجربه است اما تجربه با کار به دست می‌آید. فرهاد آینده خوبی دارد و تا الان هم خوب کار کرده است و به فرهاد تبریک می‌گویم که تیم پرقدرت استراماچونی را قبول کرد و کار باارزشی بود چون خیلی مواقع مربیان تیمی را می‌گیرند که شرایط خوبی ندارد و بد کار می‌کند و تلاش می‌کنند تا شرایط بهتر شود اما قبول هدایت تیم پرقدرت جسارت و شجاعت می‌خواهد و به فرهاد به خاطر شجاعتی که داشت تبریک می‌گویم. شک ندارم که کار استقلال روز به روز سخت تر می‌شود چون روزهایی که استراماچونی به جای گذاشت کار فرهاد را سخت تر می‌کند و باید باقدرت ظاهر شوند و هر روز نتایج بهتری کسب کنند که امیدوارم کادر فنی پرقدرت ظاهر شوند.

استقلال در آسیا از این گروه صعود می‌کند؟

به امید خدا، با احترام به همه نمایندگان ایران در آسیا استقلال در لیگ قهرمانان آسیا یک برند است و حریفان آسیایی به استقلال بادیده احترام نگاه می‌کنند چون همیشه در این مسابقات مقام آورده است و از تیم‌های غرب آسیا الهلال و استقلال همیشه مدعی بوده اند. متاسفانه استقلال چند سال است که شرایط خوبی در لیگ برتر و آسیا نداشته که به اطر عدم ثبات مدیریت بوده است اما استقلال همیشه استقلال است و برای موفقیت همه تیم باید همدل باشند و مدیریت باید خوب حمایت کند.

فکر می‌کنید باشگاه حمایت لازم را از تیم دارد؟

امیدوارم داشته باشد. من کنار تیم نیستم و از دور خبرها را دنبال می‌کنم و تا الان حمایت باشگاه بد نبوده اما بازیها فشرده است و باید حمایت کنند تا کادر فنی جدید جابیفتد. فرهاد شروع خیلی خوبی داشت اما باید این روند را ادامه بدهد و کادر مدیریتی باشگاه حمایت بیشتری داشته باشد تا تیم نتیجه بگیرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز