خبرگزاری کار ایران

مهدی تیکدری، پدیده ترکیب تراکتور

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۰۲۷

مدافع تراکتور ستاره تیمش در دیدار روز گذشته مقابل سایپا بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور روز گذشته در دیدار خانگی مقابل سایپا و در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد و با کسب 3 امتیاز مهم بازی در کورس بالای جدول باقی بماند.

تراکتوری‌ها در مجموع مقابل شاگردان صادقی نمایش خوبی داشتند و اکثر بازیکنان این تیم روز خوبشان بود ولی ستاره این تیم بدون شک مهدی تیکدری، مدافع جوان این تیم بود که با 2 پاس گل تاثیر زیادی در برتری سرخپوشان داشت.

تیکدری که 23 ساله است فصل گذشته در مس کرمان در لیگ دسته اول حضور داشت و یکی از کشف‌های تراکتوری‌ها برای فصل جدید بود و به عنوان یک بازیکن کمتر شناخته شده به این تیم پیوست. ابتدا کمتر کسی تصورش را می‌کرد که این بازیکن بتواند جایی در ترکیب ثابت تراکتور دست و پا کند و بتواند با ستارگان با تجربه این تیم رقابت کند ولی او نیم فصل اول به عنوان مدافع راست در ترکیب سرخپوشان حاضر بود و وقتی در نیم فصل میلاد فخرالدینی جذب شد هم به نیمکت تبعید نشد و در پست‌هایی مثل هافبک و دفاع چپ در زمین حاضر می‌شود و از خوب‌های تیمش است.

او مقابل سایپا در فاصله 2 دقیقه 2 پاس گل به دژاگه و حاج صفی، کاپیتان‌های این تیم داد و باعث شد برتری نارنجی پوشان خیلی زود با شکست تعویض شود.

این بازیکن از سرمایه‌های آینده دار فوتبال ایران است و حضورش در تراکتور نشان می‌دهد این باشگاه در کنار جذب بازیکنان با تجربه و نامی، نگاهی هم به سازندگی و معرفی بازیکنان جوان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز