خبرگزاری کار ایران

قضاوت داور ایرانی در رقابت‌های کشتی گزینشی اروپا

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۷۲۸

محمد مصلایی پور در رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره اروپا قضاوت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا و نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور با تأیید این خبر گفت: کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی از محمد مصلایی پور داور درجه S1 و المپیکی ایران برای قضاوت در رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره اروپا که از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار است، دعوت رسمی بعمل آورده است.

فروتن افزود: کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی برای انتخاب داوران قضاوت کننده در المپیک 2020 توکیو مراحل مختلفی را درنظر گرفته است که رقابت‌های گزینشی قاره‌ای برای داوران آن قاره نیز یکی از این مسابقات می‌باشد اما حضور داور المپیکی ایران در رقابت‌های گزینشی اروپا، نشان از توانمندی‌های داوران ایرانی به جهت قضاوت در رقابت‌های المپیک می‌باشد.

رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره اروپا روزهای 26 اسفند سال جاری تا 3 فروردین ماه سال 99 در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است محمد مصلایی پور، سعید عباسی، نیما صادقی و مهدی بشیری چهار داور درجه S1 کشورمان هستند که می‌بایست در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که روزهای 29 بهمن تا 4 اسفندماه در شهر دهلی نو کشور کشور هند برگزار می‌شود، قضاوت کنند. و این داوران ایران عصر فردا شنبه راهی کشور هند می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز