خبرگزاری کار ایران

مالدینی اسطوره من است ولی من را با او مقایسه نکنید

مصلح: خودمان هم فکر برد 4 گله را نمی‌کردیم/ العین هفته‌های بعد نشان می‌دهد چه تیم خوبی است/ سه گانه با سپاهان اتفاق غیر ممکنی نیست

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۵۹۴

مدافع سپاهان در مورد برتری پر گل مقابل العین و دیدار پیش رو برابر السد صحبت کرد.

شایان مصلح در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار با العین و اینکه گفته می‌شود حریف سپاهان ضعیف بود اظهار داشت: ما آمده بودیم بهترین نتیجه را بگیریم و فکرش را هم نمی‌کردیم بتوانیم با 4 گل پیروز شویم. تمام تمرکز ما روی همین بود که با بهترین نتیجه ممکن پیروز شویم و هدف ما هم این است که هر بازی برای پیروزی وارد زمین شویم و هر بازی هم شرایط خاص خودش را دارد. اصلاً قبول ندارم که العین تیم ضعیفی باشد و اتفاقا تیم خوبی بودند و ابتدای بازی خیلی به ما فشار آوردند ولی ما بازی خوب و کم نقصی داشتیم و گل نخوردیم و همین گل نخوردن باعث شد بتوانیم از موقعیت‌ها استفاده کرده و به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنیم. العین تیم خوبی است و در بازی‌های بعدی نشان می‌دهد چه کیفیت بالایی دارد.

وی در مورد اینکه 3 نماینده دیگر ایران نتایج موفقی کسب نکردند هم گفت: متاسفانه سایر تیم‌های ایرانی نتوانستند نتایج خوبی بگیرند ولی امیدوارم آنها هم از هفته دوم بتوانند نتایج خوبی کسب کنند و ما هم بتوانیم در دیدار سختی که با السد داریم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم و با دست پر از زمین خارج شویم.

مدافع سپاهان در مورد انتقالش به پست دفاع میانی و اینکه پائولو مالدینی هم شرایط مشابهی داشت و به عنوان یک دفاع چپ خوب در دفاع میانی عملکرد خوبی داشت هم خاطر نشان کرد: من همیشه در پست‌های مختلفی مثل دفاع چپ، هافبک چپ و مهاجم بازی کردم ولی در عمر فوتبالم هیچ وقت دفاع وسط نبودم و فقط بعضی وقت‌ها به عنوان یار تعویضی وارد می‌شدم و دقایقی در این پست به میدان می‌رفتم ولی اینکه کاملاً در طول 90 دقیقه دفاع وسط باشم پیش نیامده بود. این دومین باری بود که دفاع وسط بودم و بازی قبلی بازی با ماشین سازی بود و خوشحالم هر 2 بازی را با کلین شیت تمام کردیم و فکر می‌کنم کنار محمد طیبی زوج خوبی توانستیم تشکیل دهیم و هماهنگ کار کنیم. مقایسه با مالدینی که از نظر من عاقلانه نیست. من او را از بچگی دوست داشتم و طرفدار میلان و تیم ملی ایتالیا بودم و با بازی‌هایش بزرگ شدم. اینکه بخواهم از این به بعد دفاع وسط باشم اینطور نیست پست اصلی من دفاع چپ است ولی در هر پستی که نیاز باشد و بتوانم به تیم کمک کنم و کادرفنی بخواهد بازی خواهم کرد.

مصلح در مورد تقابل با السد و اینکه خاطرات خوبی از دوران حضور در پرسپولیس مقابل این تیم دارد هم گفت: من در پرسپولیس چند بار با السد بازی کردم و یک بار مصدوم بودم که شکست خوردیم و در آن بازی حضور نداشتم و در سایر بازی‌ها تا جایی که یادم می‌آید شکست نخوردیم و یا بردیم یا مساوی کردیم و خاطرات خوبی از این تیم دارم و شناخت خوبی هم از این تیم و مهاجمان و وینگرهایش دارم. این فصل بازی‌های السد را زیاد ندیدم ولی اکثر بازیکنانش همان قبلی ها هستند و تیم بسیار خوبی است و یکی از قدرت‌های آسیا در کنار النصر و الهلال و الدحیل بین تیم‌های عربی است. امیدوارم نتیجه خوبی مقابل این تیم کسب کنیم.

مدافع سپاهان در مورد اینکه این تیم مدعی قهرمانی در 3 جام محسوب می‌شود یا نه هم توضیح داد: این که در 3 جام مدعی هستیم یا نه باید بگویم همه تلاش ما این است که هر در 3 جام موفق باشیم و اگر شرایطش بود به قهرمانی برسیم و ولی باید قبول کرد که خیلی سخت است و باید خیلی تلاش کنیم که بتوانیم 3 گانه بیاوریم و در فوتبال ایران کسب 3 گانه عجیب غریب است و نمی‌گویم غیر ممکن است ولی خیلی سخت است و تلاش زیادی می‌خواهد. در هر صورت فعلاً زود است در این مورد بخواهیم صحبت کنیم و تمرکزمان باید بازی به بازی باشد و روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم و ببینیم چه می‌شود.

مصلح در پایان در مورد مشکلاتی که برای استان گیلان ایجاد شده هم گفت: من این را در خبرها شنیدم و واقعاً برایم ناراحت کننده بود. برف که همیشه برای مردم عامل شادی است و یک نعمت است ولی در کشور ما هر وقت برف و باران یک مقدار از شرایط عادی بیشتر می‌شود بحران ایجاد می‌شود و مردم به مشکل می‌خورند. من نمی‌دانم مقصر کیست و چه کسی مسئول است و باید به این موارد رسیدگی کند ولی هر کسی مسئولیت دارد امیدوارم بتواند این مشکل را حل کند تا شاید اتفاقات بدتر از این و مواردی که مشابه آن را بارها دیده‌ایم نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز