خبرگزاری کار ایران

پاختاکور؛ یک فرصت ایده‌آل برای گرگ‌های شهرخودرو

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۳۶۹

شهرخودرو مشهد به عنوان نماینده ایران این فصل در لیگ قهرمانان آسیا در اولین گام مقابل الهلال شکست خورد تا برای دستیابی به رویای بزرگ صعود چشم به دیدارهای بعدی بدوزد.

به گزارش ایلنا، شهرخودرو که از رقابت‌های پلی‌آف کارش را شروع کرد، در همان ابتدا موفق شد 2 پیروزی خوب به دست بیاورد تا هم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود و هم اینکه خیلی‌ها را امیدوار کند. با این شرایط، تیم شهرخودرو به ایران برگشت تا کارش را در لیگ برتر ادامه دهد. این تیم در بازی هفته نوزدهم مقابل فولاد خوزستان باز هم شکست خورد. در این بازی اشتباه مدافع شهرخودرو باعث شد فولاد گل اول را بزند و بعد از آن، به دلیل روحیه خوبی که داشتند گل دوم را هم زدند. اگرچه فاصله زمانی بین مسابقات شهرخودرو خیلی کم است اما انتظار می‌رفت در این مدت کم به لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی پیدا کنند و بتوانند بازی خوبی مقابل الهلال عربستان انجام دهند. 

همه پیش‌بینی می‌کردند شهرخودرو مقابل الهلال به دنبال بازی تدافعی باشد اما در کنار آن، باید روی ضدحملات هم برنامه می‌داشتند که اینطور نبود. البته از تیمی که برای اولین بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند و در اولین بازی‌اش مقابل مدافع عنوان قهرمانی قرار گرفت، انتظار چندانی نمی‌رفت اما پیش از اینکه بازی شروع شود، به نظر می‌رسید بازیکنان شهرخودرو از حریف خود ترس عجیبی داشتند و اصلاً به گل زدن فکر نمی‌کردند. آنها فقط می‌خواستند گل نخورند تا یک امتیاز ارزشمند به دست بیاورند اما به آن هم نرسیدند چون ترس باعث شد نتوانند تمرکز چندانی داشته باشند و بازی خوبی حتی در دفاع به نمایش بگذارند که همین مسأله هم باعث شکست 2 بر صفرشان در یک بازی کاملاً یکطرفه به سود الهلال عربستان شد. 

نکته جالب این است که اکثر بازیکنان شهرخودرو بعد از شکست مقابل مدافع عنوان قهرمانی، از کسب تجربه صحبت کردند و اینکه در این مسابقات می‌خواهند به این هدف خود برسند، در حالی که همه می‌دانیم مسابقات مهمی مثل لیگ قهرمانان آسیا جای کسب تجربه نیست و باید با شجاعت و با تمام قوا در رقابت‌ها حضور پیدا کرد. در رقابت‌هایی که بیشتر نام کشورها به زبان می‌آید، نه نام تیم‌ها. البته اگر از این تجربه برای بازی‌های بعد استفاده شود و بتوانند در بازی برگشت مقابل الهلال و دیگر رقبا، نمایش خوبی داشته باشند هم بد نیست اما صحبت‌های بازیکنان شهرخودرو نشان می‌دهد از نتیجه به دست آمده مقابل الهلال چندان ناراضی نیستند. 

اگرچه امکانات و پول مهم است اما نمی‌تواند موفقیت یک تیم را تضمین کند. پس بازیکنان شهرخودرو شاید بهتر باشد بیشتر از اینکه روی ثروت تیم حریف تمرکز کنند، به فکر ارائه بازی بهتری می‌بودند. البته از شهرخودرو انتظار نمی‌رفت که مقابل الهلال به پیروزی برسد اما رضایت ضمنی آنها از این بازی که با شکست به پایان رسید، شاید در آینده به ضررشان تمام شود.

گزارش: ارسام پورحسینی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز