خبرگزاری کار ایران

یک نفر آقای سرمربی را از خواب بیدار کند

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۳۳۹

صدرنشینی مشترک برای یوونتوس یک بحران به حساب می‌آید و این گویای همه چیز است اما مائوریتزیو ساری وقتی تابستان گذشته قبول کرد به تورین بیاید همه چیز را می‌دانست.

به گزارش ایلنا، یوونتوس قهرمان همیشگی سری A به حساب می‌آید و هر چیز کمتر از آن غیرقابل قبول است. باخت شوکه‌کننده شنبه شب برابر هلاس ورونا به اندازه کافی بد بود. با پیروزی اینتر برابر میلان در دربی دلا مادونینا اوضاع بدتر شد و یوونتوس به رده دوم سقوط کرد.

در حکومت ساری ترک‌هایی پیدا شده و همین حالا عده‌ای پیشنهاد می‌کنند ماسیمیلیانو آلگری به تیم برگردانده شود. در پایان فصل قبل ترجیح دادند به همکاری با آلگری پایان دهند و ساری را آوردند تا تیمشان فوتبال جذاب‌تری ارائه کند اما سخت است جذاب باشی وقتی در صدر جدول لیگ ایتالیا قرار نداری، رقابتی که یوونتوس در هشت سال اخیر قهرمانش شده.

مشکلات مهم و تعیین‌کننده‌ای در این تیم وجود دارد. بخشی از آن به این مربوط است که ساری هنوز نتوانسته ارتباط مؤثری میان بازیکنان قدیمی تیم با هم‌تیمی‌های جوانشان برقرار کند. گفته می‌شود لئوناردو بونوچی و جان‌لوییجی بوفون بعد از باخت به ورونا حسابی از خجالت بازیکنان درآمده‌اند و از بی‌انگیزگی و کم‌تلاش بودن آنها انتقاد کرده‌اند، گزارش‌هایی نیز رسیده درباره اینکه کریستیانو رونالدو هم با بازیکنان تیم حرف زده. ساری هم ایستاده و گوش کرده و این یعنی تأیید پیامی که به بازیکنان جوان‌تر داده شده.

یک نفر آقای سرمربی را از خواب بیدار کند

ساری بعد از مسابقه گفت: «امیدوارم بازیکنان باتجربه رختکن به کمک من بیایند. بچه‌ها درست تمرین می‌کنند اما در مسابقه نمی‌توانند پتانسیل فنی خود را به نمایش بگذارند و به نظر می‌رسد بلوکه شده‌اند. امیدوارم کسی به کمکم بیاید.»

اینطور تصور می‌شود تصمیم ساری برای گفتن این حرف‌ها مقابل دوربین‌های تلویزیونی به مذاق آندره‌آ آنیلی خوش نمی‌آید چون نشان می‌دهد این مربی اعتراف کرده به تنهایی نمی‌تواند مشکلات تیم را حل کند.

این اما تنها نقطه اوج روند طولانی مشکلات یوونتوس است که نتوانسته زیر نظر ساری به ثبات لازم برسد. برای باشگاهی در اندازه‌های یوونتوس قبول سه شکست تا این مقطع از فصل غیرمعمول و غیرقابل قبول است.

آنها خوب هم بازی نمی‌کنند این احساس وجود دارد که به طور خاص در خط میانی ضعیف هستند و کارشناسان می‌گویند بازیکنانی که در این منطقه زمین هستند، به اندازه کافی نمی‌دوند. پیکان انتقادات، مخصوصاً متوجه رودریگو بنتانکور و میرالم پیانیچ است که بیش از حد معمولی شده‌اند و وزن لازم را به خط میانی نمی‌دهند. علاوه بر آن سبک مربیگری ساری باعث شده به شکل جدی در ارتباط میان خط میانی و حمله اختلال به وجود آید.

همچنین گفته می‌شود یوونتوس به اندازه کافی جرأت و استقامت ندارد، نمی‌تواند بازی‌ها را به نفع خودش بکشد و به حریف فرصت می‌دهد به بازی برگردد. نمونه‌اش همین بازی اخیر که پیروزی یک بر صفر را با باخت 2 بر یک عوض کردند.

یک نفر آقای سرمربی را از خواب بیدار کند

یک نقطه ضعف بزرگ دیگر یوونتوس اتکای بیش از حد به وویچیک شزنی است برای اینکه دروازه‌شان را بسته نگه دارد و البته رونالدو و گل‌هایش تا این دو نفر مشکلات تیم در همه جای زمین را جبران کنند.

شبکه‌های اجتماعی بعد از این بازی تاختند به ساری به عنوان کسی که تا به حال هیچ لیگی را نبرده و او را دارای صلاحیت لازم برای این شغل ندانستند. عده‌ای او را به باد انتقاد گرفتند که برنامه‌ای جز رساندن توپ به رونالدو ندارد و برخی دیگر گفتند برای مدیریت تیم تورینی خیلی ضعیف است.

تیتر اصلی روزنامه تورینی توتو اسپورت در روز دوشنبه این بود: «ساری، بیدار شو» اگر از چرت خود به موقع بیدار نشود، سر و کله آلگری پیدا می‌شود. آنطور که لا رپوبلیکا گزارش داده او همچنان با یوونتوس قرارداد دارد و با پنج قهرمانی که با این تیم در سری A به دست آورده، یک گزینه آشکار به حساب می‌آید. واقعیت این است که با وجود تحول اینتر زیر نظر مربی سابق یوونتوس، آنتونیو کونته، بیانکونری همیشه به اندازه کافی برای قهرمانی ابزار دارد اما قهرمان سریالی ایتالیا کسی را آورده که انگار نمی‌تواند برنده باشد.

منبع: دیلی میل / آمیتای واینهاوس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز