خبرگزاری کار ایران

الکس نوری؛ بازگشت بزرگ به نیمکت در بوندسلیگا

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۳۲۲

یورگن کلینزمن که با قبول مربیگری هرتابرلین بازگشت پر سر و صدایی به بوندس‌لیگا داشت، تنها ده هفته در این تیم باقی ماند و دیروز با استعفایی غیرمنتظره از سمتش کناره گرفت.

به گزارش ایلنا، با تصمیم باشگاه قرار است آلکساندر نوری، دستیار کلینزمن هدایت موقت هرتا را به عهده داشته باشد. کلینزمن تنها سه روز پس از شکست سه بر یک خانگی مقابل ماینتس پایین ‌جدولی با پستی در فیسبوک استعفایش را اعلام کرد. هرتا با این شکست در رده چهاردهم قرار گرفت و تنها شش امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

کلینزمن 55 ساله در این پست نوشته: «پس از بررسی طولانی تصمیم گرفتم از سرمربیگری کناره بگیرم. اطمینان دارم که هرتا در بوندس‌لیگا باقی می‌ماند.»

او دلیل استعفایش را عدم اعتماد سران باشگاه دانست و اضافه کرد: «در نبرد برای بقا اتحاد، همبستگی و تمرکز عواملی حیاتی هستند. اگر این شرایط مهیا نباشد نمی‌توانم از تمام توانم بهره بگیرم و بهتر است از مسئولیتم کنار بروم.»

الکس نوری؛ بازگشت بزرگ به نیمکت در بوندسلیگا

استعفای کلینزمن ضربه سختی به هرتابرلین است که امیدوار بود با این مربی بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد. میشائیل پریتز، مدیر ورزشی هرتا گفت: «از شنیدن این خبر شگفت‌زده شدیم. هیچ نشانه‌ای از چنین تصمیمی وجود نداشت.»

در همین حال روزنامه بیلد خبر داد که دلیل استعفای کلینزمن اختلاف نظر او با باشگاه بر سر ادامه همکاری‌اش بوده و او می‌خواسته تضمین بگیرد تا فصل آینده هم روی نیمکت هرتا خواهد بود.

کیکر هم در گزارشی استعفای کلینزمن را «خودخواهانه» دانست و اضافه کرد: «او قبل از هر چیز غیر متعهد و خودخواه بود. کلینزمن به سرعت می‌خواست قراردادی برای فصل آینده داشته باشد. این در حالی است که وضعیت هرتا نسبت به زمان آمدن کلینزمن تغییری نکرده و همچنان برای بقا می‌جنگد. باشگاه منتظر بود تا پیشرفت تیم را ببیند و دلیل مناسبی برای تمدید قرارداد کلینزمن داشته باشد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز