خبرگزاری کار ایران

آل کثیر: ماشین سازی هیچ پولی ندارد / تیم بسیار جوانی داریم

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۰۴۹

مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با گلایه از مشکلات مالی این تیم گفت: بعضی از بازیکنان در تیم ما وضعیت مالی مناسبی ندارند و حتی 10 درصد دریافتی داشته‌اند که مطلوب نیست. نمی‌دانم مشکل از کجاست و چرا به این تیم رسیدگی نمی‌شود.

علی آل کثیر در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی مقابل پیکان تهران در هفته نوزدهم اظهار داشت: با نتیجه دو بر صفر از پیکان جلو افتاده بودیم که در عرض 5 دقیقه دو گل دریافت کردیم و بازی مساوی شد. به نظرم این بدشانسی ما بود اما از یک تیم جوان بعید نیست که از روی تجربه کم چنین اشتباهاتی انجام بدهد. ما تیم بسیار جوانی داریم که رویاهای بزرگی دارند و مطمئنا به زمان نیاز دارند تا به تجربه لازم برسند.

مهاجم تیم ماشین سازی درباره رویارویی با تیم شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیستم گفت: مطمئنا بازی آسانی نداریم و آنها در دو بازی گذشته با برتری 6 امتیاز کسب کرده‌اند که به دنبال ترک قعر جدول هستند و می‌توانند برای ما دردسر ساز شوند. یک گل سالم هم زدیم و داور به اشتباه مردود اعلام کرد که اشتباهات داوری هم جزوی از فوتبال است و امیدواریم که طی مسابقات بعدی چنین اتفاقاتی را شاهد نباشیم.

آل کثیر درخصوص تفاوت بین احد شیخ لاری و رسول خطیبی افزود: به هر حال آقا رسول برای تیم ما زحمت کشیدند و به هر دلیل این تیم را ترک کردند. تفاوت بین سرمربیان از روی تفکرات و عملکرد آنها مشخص می‌شود. آقای شیخ لاری با تفکرات خاصی پیش می‌روند و امیدواریم که به همراه ایشان به تیم‌های بالای جدولی نزدیک شویم.

او درباره مسائل مالی و پرداخت قراردادها عنوان کرد: به نظرم ما تنها تیمی هستیم که فقط 30 درصد دریافتی داشتیم و همه باشگاه‌ها حداقل 60 درصد دریافتی داشته‌اند. بعضی از بازیکنان در تیم ما وضعیت مالی مناسبی ندارند و حتی 10 درصد دریافتی داشته‌اند که مطلوب نیست. نمی‌دانم مشکل از کجاست و چرا به این تیم رسیدگی نمی‌شود.

آل کثیر در ادامه گلایه از مشکلات مالی این تیم افزود: ابتدای فصل که به اینجا آمدم می‌گفتند شرایط خیلی خوب است و همه چیز مرتب است اما برعکس می‌بینم که هیچ چیزی نیست اما امیدوارم که طی روزهای آینده شرایط بهتر شود چرا که روی حرف مدیرعامل، سرپرست و آقای خطیبی به این تیم آمدم که الان می‌دانم یکی از بدترین تیم‌های لیگ برتر از نظر پرداختی است و هیچ پولی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز