خبرگزاری کار ایران

مانژوکیچ زهرش را روی پرسپولیس ریخت!

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۹۳۰

ماریو مانژوکیچ بی شک یکی از مطرح ترین بازیکنان فوتبالی است که در سال های اخیر به فوتبال آسیا و بخصوص کشورهای خاورمیانه است.

به گزارش ایلنا، او مستقیم از یوونتوس و سری آ ایتالیا به کشور کوچک قطر در حوزه خلیج فارس آمد و لباس الدحیل را به تن کرد. او با قراردادی سالیانه 7.5 میلیون یورو و با قراردادی دو ساله به الدحیل پیوست در حالی که 5.5 میلیون یورو نیز برای آزادسازی او از یوونتوس پرداخت شد.

بازی الدحیل برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان به نوعی پرده برداری از این ستاره فوتبال جهان هم بود. او در این بازی و در همان دقیقه 3 بازی توانایی هایش را نشان داد. در این صحنه او با زیرکی محمدنادری مدافع پرسپولیس را ابتدا نقش زمین کرد و سپس در حالی که مدافعان پرسپولیس در حال اعتراض به داور بودند در جای مناسب قرار گرفت و با یک ضربه حرفه ای دروازه بیرانوند را باز کرد.

مانژوکیچ زهرش را روی پرسپولیس ریخت!

او روی گل دوم بازی هم با عقب نشستن به پشت محوطه جریمه بازیکنان تدافعی پرسپولیس را از محوطه جریمه دور کرد تا ادمیلسون از محوطه جریمه گلزنی کند.

البته که هر چه از زمان بازی گذشت مدافعان پرسپولیس در کنترل و مهار این بازیکن قدرتمند موفق تر عمل کردند به طوری که تا پایان بازی فرصت مهمی گیر نیاورد تا بتواند بازهم گل بزند. مانژو تنها روی یک فرصت کوچک توانست در این بازی برای الدحیل گل بزند و به نوعی سه امتیاز این بازی مهم و حساس را به نام قطری ها زد.

با این وجود اما نمایش بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس و به خصوص شجاع خلیل زاده در طول بازی نمایش خوبی بود و حتی در چند صحنه شجاع توانست از این تازه وارد سرشناس به فوتبال آسیا زهرچشم بگیرد. او چند بار مانژوکیچ را در نقاط مختلف زمین متوقف کرد و به نوعی این بازیکن تنومند که در فوتبال اروپا نیز یک مهاجم فیزیکی و بی رحم است را از کار انداخت. با این وجود سوپرماریو در این بازی یکی دو بار با زیرکی از بازیکنان مدافع پرسپولیس خطا گرفت هرچند در نهایت او با زدن یک گل کلیدی ارزش هایش را برای الدحیل نشان داد.

مانژوکیچ زهرش را روی پرسپولیس ریخت!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز