خبرگزاری کار ایران

تلفات سنگین شکست العین مقابل سپاهان؛ سرمربی بنفش‌ها در آستانه برکناری

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۹۲۱

طلسم شکنی سپاهان بعد از نزدیک به دو دهه از آغاز ACL در شهر العین می تواند بهای سنگینی برای سرمربی مشهور پرتغالی این تیم داشته باشد.

به گزارش ایلنا، سپاهان موفق شد بعد از سال ها حسرت برد در مقابل تیم مشهور العین امشب اولین پیروزی خود را با نتیجه ای دور از انتظار و مقتدرانه جشن بگیرد تا با به چهارمیخ کشیدن بنفش پوشان در هزاع بن زاید بازگشت به آسیا را با صدرنشینی در گروه مرگ جشن بگیرد.

امیر قلعه نویی در حالی توانست با استراتژی موفق اولین برد تاریخ سپاهانی ها در هزاع بن زاید را با برتری 4-0 به ارمغان بیاورد که این نتیجه سنگین ترین شکست تاریخ باشگاه العین برای رقبای ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان هم بود از همین رو مانوئل پدرو سرمربی پرتغالی که چندی پیش جانشین ایوان لکو کروات شد با این نتیجه روی لبه پرتگاه قرار گرفت.

سرمربی مشهور پرتغالی که پیش از این هدایت آلمریا اسپانیا را در کارنامه خود ثبت کرد بنا به ادعای برخی رسانه های مطرح اماراتی همین طور توئیتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ای که در خانه کسب کرد فاصله چندانی با اخراج ندارد به خصوص که شاگردان او در لیگ امارات نیز نتایج ضعیفی کسب و در جایگاه ششم امیدی به قهرمانی ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز