خبرگزاری کار ایران

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛

العین صفر - سپاهان 4/ سپاهان آبروی فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۹۰۵

سپاهان با برتری پرگل در خانه حریف توانست شروع قدرتمندی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته اول از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان از ساعت 18:20 امروز، در گروه D این رقابت‌ها در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین به مصاف العین رفت که این بازی با برتری 4 بر صفر نماینده کشورمان به پایان رسید تا سپاهان در همین ابتدای مسابقات مقتدرانه در صدر جدول گروهش قرار بگیرد.

در این بازی ابتدا محمد محبی (39), کی‌روش استنلی (46), سروش رفیعی (52) محمد طیبی (78) گلزنی کردند.

پیروزی سپاهان درحالی رقم خورد که این تیم بعد مدت‌ها دوری از مسابقات آسیایی گام نخستش را در فصل جاری این مسابقات محکم برداشت. سپاهان از فصل 2016 که در گروهی با حضور الاتحاد عربستان، النصر امارات و لوکوموتیو ازبکستان چهارم شد، در این رقابت‌ها شرکت نکرده بود.

ترکیب العین

خالد عیسی، سالم عبدالله، اسماعیل احمد، کایو کاریو کاندو، اسلام خان، کودجو لابا، بندر الاحبابی (جمال معروف 56)، احمد برمان (عمر یاسین 65)، فلاح ولید الجنیبی، تسوکاسا شیوتانی و سعید جمعه.

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، مهدی کیانی، سعید آقایی، محمدرضا حسینی (سجاد شهباززاده 71) ، امید نورافکن، محمد محبی، محمد طیبی، مرتضی منصوری، شایان مصلح، سروش رفیعی و کی‌روش استنلی.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز