خبرگزاری کار ایران

هافبک یونایتد به هیپنوتیزم پناه برد

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۸۴۷

هافبک برزیلی شیاطین سرخ برای اختلال خواب خورد دست به اقدام عجیبی زد.

به گزارش ایلنا، طبق گزارش نشریه سان، آندریاس پریرا هافبک برزیلی منچستریونایتد برای درمان اختلال خوابش که مشکلاتی را در این فصل برای او به وجود آورده است، مجبور شده به متخصص هیپنوتیزم مراجعه کند.

چیزی که بیش از همه بازیکن 24 ساله شیاطین سرخ را آزار می‌هد، کم‌خوابی او در سفرهای تیم برای برگزاری بازی‌های خارج از خانه است.

با این حال ظاهراً یک جلسه مراجعه به متخصص هیپنوتیزم برای پریرا کافی نبوده است و او باز هم قبل از بازی‌های خارج از خانه قرمزپوشان شهر منچستر دچار مشکل کم‌خوابی شده است. طبق ادعای سان، پریرا برای برطرف کردن اختلال خوابش چهار جلسه نزد متخصص هیپنوتیزم رفته است.

پریرا در سه بازی خارج از خانه منچستریونایتد در مرحله گروهی لیگ اروپای فصل جاری تنها هشت دقیقه بازی کرده که ظاهراً این به دلیل ناآمادگی ناشی از کمبود خواب بوده و همین موضوع او را مجبور به مراجعه به متخصص کرده است. پریرا در این فصل با انجام 33 بازی بیشترین تعداد بازی را در میان بازیکنان منچستریونایتد انجام داده که 9 تای آن به عنوان بازیکن تعویضی بوده است. او سال 2012 از تیم PSV آیندهوون هلند به منچستریونایتد پیوست اما برای تبدیل شدن به بازیکن ترکیب اصلی تا فصل گذشته صبر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز