خبرگزاری کار ایران

انصاری در عجیب ترین فصل؛ از حاشیه تا سیبل

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۸۲۱

برای مدافعی که حواشی فرسنگ‌ها با او فاصله داشته، فصل جدید عجیب استارت خورد؛ از جنجال برای تمدید قرارداد و مذاکره با تراکتور تا اکنون که مقصر جدی دریافت گل‌های این تیم در دربی محسوب می‌شود و نسبت به آن واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، نمایش ضعیف محمد انصاری مقابل استقلال و اینکه روی هر دو گل دریافتی از حریف سنتی یکی از مقصران بود باعث شد در نیمه دوم خیلی زود تعویض شده و جای خو را به محمد نادری بدهد.

با این حساب هیچ بعید نیست که انصاری در دیدار با الدحیل و سپاهان هم جای خود در ترکیب اصلی را از دست بدهد اما این همه ماجرا برای مدافع چپ خوش‌اخلاق پرسپولیس نیست.

انصاری بعد از دربی مورد هجمه شدید هواداران شاکی از نمایش ضعیف او قرار گرفت تا جایی که مجبور شد در فضای مجازی واکنش نشان  دهد.

انصاری با انتشار تصویری سیاه و سفید از خود که مصدوم شده و درد می‌کشد، نوشت: باختم ولی دوست و دشمنم را شناختم.

مدافع چپ پرسپولیس بخش کامنت‌ها را هم بسته تا نظری در این باره نگیرد اما با توجه به اینکه او در فضای مجازی حضور پررنگی ندارد و معمولاً خیلی سخت به مسائل اینچنینی واکنش نشان می‌دهد، ظاهراً بعد از دربی فشار زیادی را تحمل کرده که چنین واکنشی نشان داده است.

در عین حال برخی پیشکسوتان پرسپولیس نیز بعد از این اتفاقات از انصاری حمایت کرده‌اند تا دل شکسته او را به دست بیاورند. به هر حال آنچه باید مدنظر هواداران میلیونی پرسپولیس قرار بگیرد اینکه هر فوتبالیستی با هر درجه از توانایی، روز خوب و بد دارد و حالا نباید به‌خاطر یک نمایش ضعیف از انصاری به او حمله کرد کما اینکه انصاری طی چهار فصلی که برای پرسپولیس بازی کرده معمولاً بازیکن کم‌نوسانی بوده و نمایش‌های قوی و مقتدرانه‌اش به‌مراتب بیشتر از بازی‌های ضعیفش بوده ضمن اینکه در همین تیم به‌خاطر سنگینی مسابقات با پارگی رباط صلیبی پایش مواجه شده است.

 یادمان نرفته انصاری در بازی قبل از دربی در آبادان مقابل صنعت‌نفت یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه کرد، پس هر بازیکنی می‌تواند به فاصله‌ای کوتاه، روز خوب و بد داشته باشد و انصاف نیست بعد از دربی به مقصران گل‌های خورده مقابل استقلال اینچنین تاخت کما اینکه در هر دو گل دریافتی دربی مجموعه‌ای از عوامل و چند بازیکن مقصر بودند نه‌ فقط انصاری.

انصاری دیروز هم در تمرین حال و روز خوشی نداشت و مشخص بود از این مسأله کماکان دلگیر است اما آنچه دوستداران پرسپولیس باید در نظر بگیرند این است که هیچ بازیکنی دوست ندارد نمایش ضعیفی ارائه بدهد و تیمش گلی دریافت کند اما گاهی اوقات روز، روز بازیکنی نیست و این برای تمام بازیکنان بزرگ دنیا هم اتفاق افتاده که در برخی مسابقات بزرگ سایه‌ای از خود بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز