خبرگزاری کار ایران

شرایط بحرانی‌‎تر می‌شود؟

اولتیماتوم غیرحرفه‌ای نساجی به مهاجری

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۷۸۴

باشگاه فوتبال نساجی مازندران با تغییرات در کادر مدیریتی باشگاه هنوز به ثبات نرسیده است.

به گزارش ایلنا، نیم فصل دوم برای نساجی خوب شروع نشد. بعد از تغییراتی که در بخش مالکیت باشگاه نساجی به وجود آمد، انتظار می‌رفت این تیم به آرامش برسد و بهتر از قبل کار کند اما این اتفاق نیفتاد. قرمزپوشان قائمشهری، اگرچه 2 بازیکن اصلی خود یعنی حسن جعفری و میلاد سرلک را از دست دادند و تلاش‌شان برای بازگرداندن آنها از شهرخودرو به نساجی به نتیجه نرسید اما بازیکنان سرشناس و خوبی مثل حسین ماهینی و روح‌الله باقری را به خدمت گرفتند. بازیکنانی که سابقه حضور در تیم‌های بزرگ پایتخت را داشتند.

با این شرایط، انتظار می‌رفت نساجی حداقل افت نداشته باشد اما این تیم در 2 بازی خود بعد از تعطیلات شکست خورد، آن هم مقابل تیم‌هایی که خیلی‌ها تصور می‌کردند نساجی از پیش برنده است. شاگردان رضا مهاجری در هفته هجدهم مقابل سایپا در خانه، شکست پرگلی را متحمل شدند. در این بازی، 3 بر یک باختند که هواداران زیادی نسبت به نتیجه به دست آمده، اعتراض کردند.

با این اتفاقات، همه منتظر جبران نتیجه مقابل تیم قعرجدولی شاهین بوشهر بودند. نساجی در این بازی هم نه تنها نتوانست به پیروزی برسد بلکه شکست هم خورد. حالا شرایط قرمزپوشان قائمشهری در جدول چندان خوب نیست. این تیم با 19 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد؛ رده‌ای که اگرچه خطرناک به نظر نمی‌رسد اما دور از انتظار است چراکه هواداران نساجی از رضا مهاجری توقع بیشتری

دارند.

شاید همین مسأله هم باعث شد علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، خیلی زود نسبت به این نتایج واکنش نشان دهد. امیری علاوه بر اینکه اعلام کرد اعضای تیم اعم از کادرفنی و بازیکنان 10 درصد جریمه شده‌اند، به گونه‌ای به رضا مهاجری اولتیماتوم هم داد: «با فوتبالی که در نیم ‌فصل اول ارائه کردیم و بازیکنانی که در اختیار داریم، تصور می‌کردیم در نیم‌ فصل دوم به بالای جدول می‌رسیم اما اکنون باید برای بقا تلاش کنیم و این ناراحت‌کننده است. ناقوس سقوط برای نساجی به صدا درآمده و با کسی هم تعارف نداریم.

من از هفته گذشته این خطر بزرگ را احساس کردم و به همین خاطر از روز چهارشنبه همراه تیم به بوشهر رفتم. همه نکات مثبت و منفی را در این سفر یادداشت کردم. بازیکنان باید متوجه باشند که هزینه این تیم از سوی بخش خصوصی تأمین می‌شود. در حالی که سرمایه‌گذاری در این فوتبال هیچ بازگشتی ندارد.»

اگرچه امیری جملات آخر را خطاب به بازیکنان بیان کرده اما در بخش اصلی صحبت‌هایش کاملاً مشخص است که قصد دارد به کادرفنی اولتیماتوم بدهد. این اولتیماتوم در حالی است که رضا مهاجری در بدترین شرایط هم کنار تیم بود و به خاطر نساجی، حتی از دستور پزشک معالجش سرپیچی کرد تا مبادا به این تیم لطمه‌ای وارد شود.

به جز این مساله، مهاجری بارها از تیم‌های دیگر از جمله گل‌گهر سیرجان، شهرخودرو مشهد، شاهین بوشهر و... پیشنهاد داشت و با وجود اینکه این تیم‌ها شرایط مالی بهتری داشتند ولی او به خاطر هواداران نساجی در این تیم ماند تا کارش را به پایان ببرد.

الان هم رضا مهاجری ناامید نیست و می‌خواهد نساجی را به روزهای خوبش برگرداند اما شاید دادن اولتیماتوم در این موقعیت، شرایط را برایش سخت کند. پس با این شرایط، علی امیری کاری غیرحرفه‌ای انجام داد که می‌تواند موقعیت نساجی را بدتر کند آن هم قبل از جلسه با رضا مهاجری و شنیدن دلایل نتایج اخیر تیمش. با این شرایط، باید منتظر ماند و دید شرایط رضا مهاجری در نساجی به چه صورت پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز