خبرگزاری کار ایران

مجیدی: شرایط زمین مساعد نبود / از نتیجه بازی راضی نیستم

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۶۱۱

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار برار الشرطه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار مقابل الشرطه عراق که با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

ارزیابی از بازی و حضور تماشاگران؟

طبیعتا از نتیجه بازی راضی نبودم ولی از تلاش بازیکنانم خیلی راضی هستم و از آن‌ها ممنونم که با وجود انجام چهار بازی در دوازده روز و خستگی ناشی از آن، فوق العاده بودند. اما درباره شرایط زمین باید بگویم که شرایط زمین مساعد نبود و آنطور که باید و شاید نمی‌توانستیم فوتبال خود را ارائه دهیم ولی از بازیکنانم ممنونم که تلاش کردند و ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی بهتر بازی می‌کنیم. درباره تماشاگران هم باید بگویم که استقلال در همه جای دنیا تماشاگر دارد ولی فکر می‌کنم نصف این تماشاگران بخاطر وریا آمده بودند و از آن‌ها ممنونم که به ورزشگاه آمده بودند و استقلال را تشویق کردند. امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر کار کنیم.

بازی نکردن چشمی؟

ما در دوازده روز چهار بازی سنگین کردیم و نه تنها چشمی بلکه ما به باقری و میلیچ هم استراحت دادیم و سعی کردیم کسانی را بازی دهیم که شرایطشان برای بازی کردن بهتر بود و به همین دلیل به چند بازیکنمان امروز استراحت دادیم.

ادامه رقابت‌ها؟

تیم‌های حاضر در گروه ما، تیم‌های قدرتمندی هستند. ما در تمام بازی‌ها با تمام قوا وارد زمین می‌شویم. بازیکنان بسیار خوبی داریم و نشان داده‌ایم که اگر چند بازیکن مصدوم یا خسته شوند، جانشین‌های آن‌ها با کیفیت هستند. از این جهت مشکلی نیست و تلاش می‌کنیم بازی‌های بعدی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز