خبرگزاری کار ایران

مصدومیت نگران کننده قائدی مقابل الشرطه

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۵۶۷

مهاجم اثرگذار استقلال تهران در لیگ نوزدهم همانند شیخ دیاباته مصدوم شد تا نگرانی بزرگی برای هواداران این تیم شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران در حالیکه با نتیجه یک بر صفر از الشرطه عراق پیش افتاده بود با خبر تلخی رو به رو شد. مهدی قائدی به عنوان یکی از ستاره‌های فعلی آبی پوشان در دقیقه 32 این دیدار آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه بدهد تا با برانکارد زمین بازی را ترک کند.

قائدی که مشخص نبود مصدومیتش از کدام ناحیه‌ است با شدت ناراحتی زمین را ترک کرد و نتوانست روی نیمکت هم شاهد این اتفاق تلخ باشد تا با همراهی تدارکات تیم راهی رختکن شود و مجیدی در نیمه اول یکی از تعویض‌هایش را برخلاف میل باطنی خود زودتر از موعد خرج کند.

با بیرون رفتن مهدی قائدی، مرتضی تبریزی که طی چند مسابقه اخیر تنها در دقایق پایانی بازی به عنوان یار تعویضی به ترکیب ملحق می‌شد فرصت پیدا کرد تا به ترکیب اضافه شود و در دقیقه 35 وارد میدان شد تا در کنار امیرارسلان مطهری خط حمله استقلال برابر الشرطه را تکمیل کند.

قائدی که در بازی بزرگ شهرآورد تهران همانند اکثر مسابقات فصل جاری یکی از بازیکنان درخشان فصل جاری استقلال ظاهر شده بود با این مصدومیت موجب نگرانی هوادارانی شده است که دو هفته پیش شاهد مصدومیت شیخ دیاباته، دیگر مهاجم این تیم بودند.

مهاجم ریزنقش استقلال شوکی بزرگی به تیمی داد که طی هفته‌های پیش رو بازی‌های بزرگی برابر رقبایی مانند الاهلی عربستان، تراکتور و الوحده امارات دارد. آزمایش‌های دقیق میزان و علت مصدومیت قائدی را مشخص خواهد کرد اما فشردگی بازی‌های اخیر آبی پوشان قطعا روی اتفاق تلخ برای این بازیکن نقش پررنگی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز