خبرگزاری کار ایران

استوکس و اسواگوانا برایم فرقی ندارند

علی علیپور: گلزنی در آسیا همیشه لذت خاصی دارد/ اسکوچیچ مربی خوبی است و این را بارها نشان داده

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۴۶۳

مهاجم پرسپولیس در خصوص شرایط خودش و تیمش در آستانه شروع رقابت‌های آسیایی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی علیپور، مهاجم پرسپولیس که بعد از عبور از یک دوره سخت دوباره به روزهای اوجش برگشته و تبدیل به همان مهاجم زهردار سابق شده است که ستاره این روزهای خط حمله تیمش است. او در خصوص گلزنی در دربی و همچنین تقابل پیش رو با الدحیل صحبت کرد.

 

* در خصوص بازی‌تان با الدحیل چه صحبتی داری و نقاط ضعف و قوت این تیم را چه خطوطی می‌دانی؟

شرایط بازی‌های آسیایی با داخلی کاملاً متفاوت است و ما هم برای موفقیت در این جام هدفگذاری‌های خاصی انجام داده‌ایم. در گروه سختی قرار گرفته‌ایم و می‌دانیم که باید با قدرت کار کنیم از همین رو حتماً تلاش می‌کنیم گام اول را محکم برداریم و مقابل الدحیل با قدرت ظاهر شده و ان‌شاءالله به نتیجه خوبی برسیم. کادر فنی‌مان برای این بازی ما را به خوبی توجیه کرده‌ و با نقاط ضعف و قدرت تیم الدحیل به خوبی آشنا ساخته‌ از همین رو برای بازی با الدحیل و موفقیت مقابل این تیم به خوبی توجیه هستیم و می‌دانیم چطور بازی کنیم که نتیجه بگیریم و ان‌شاءالله دست پر از میدان خارج شویم.

 

* در مورد بازی‌تان با الشارجه چه صحبتی داری؟

الشارجه تیم خوبی است و ما می‌دانیم که با این تیم و تیم التعاون عربستان هم بازی‌های سختی را پیش رو داریم اما با وجود گروه دشواری که در آن قرار گرفته‌ایم خیلی امیدواریم چون ما هم در آسیا تیم بزرگ و باتجربه‌ای هستیم و با بازیکنان و کادر فنی خوب و هواداران پرشمار و پرشوری که داریم برای موفقیت در آسیا تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.

 

* برای گلزنی مقابل الدحیل و آسیا چقدر باید روی تو حساب کرد؟

 

هر مهاجمی دوست دارد گل بزند و گلزنی در آسیا که معتبرترین جام در قاره کهن محسوب می‌شود لذت خاصی دارد و من هم در ابتدا به موفقیت تیمم و بهترین کارایی در قالب کار تیمی می اندیشم و بعد از آن هم سعی می‌کنم به بهترین شکل ممکن وظیفه‌ام را که گلزنی است انجام دهم.

 

* در خصوص انتخاب اسکوچیچ به عنوان مربی تیم ملی چه نظری داری و با حضور این مربی فکر می‌کنی چقدر شانس دعوت به تیم ملی را داری؟

به آقای اسکوچیچ بابت انتخابشان به عنوان مربی تیم ملی تبریک می‌گویم. ایشان مربی خوب و زحمتکشی هستند و در تمام تیم‌هایی که کار کرده‌اند موفق بوده‌اند و با فضا و جو فوتبال ایران به خوبی آشنایی دارند به همین دلیل من هم فکر می‌کنم تیم ملی قوی داشته باشیم. تمام هم و غم من این بوده که خیلی خوب کار کنم و در تیم باشگاهی‌ام بدرخشم تا به تیم ملی دعوت شوم. در چند مدت اخیر هم سعی کرده‌ام در سطح قابل قبولی ظاهر شوم و ان‌شاءالله برای دعوت به تیم ملی از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهم کرد.

 

* در دور برگشت فکر می‌کنی با اسکوچیچ بتوانیم شکست‌های دور رفت را جبران کرده و به جام جهانی صعود کنیم؟

حتماً با مربی که در فوتبال ایران موفق بوده، در دور برگشت موفق می‌شویم و با شکست تمامی تیم‌ها مجوز رفتن به دور بعد و ان‌شاءالله صعود به جام جهانی و موفقیت در دیدارهای آینده را پیدا می‌کنیم و صددرصد موفق می‌شویم.

 

* در مورد دو مهاجم خارجی که اخیراً به پرسپولیس آمده‌اند چه نظری داری؟

اوساگونا و استوکس مهاجمان خیلی خوبی هستند و هر کدام خصوصیات فنی خاص خودشان را دارند که خیلی به تیم ما کمک کرده و قطعاً خط حمله ما با حضور این دو مهاجم قوی‌تر خواهد شد و ما مثلث قوی و آتشینی را در خط حمله خواهیم داشت و قدرت چیره شدن بر هر خط دفاعی را خواهیم داشت.

 

* به نظر می‌رسد با استوکس راحت‌تری!

هر دو مهاجم جدید جزو دوستان خوب من هستند و پتانسیل بالایی دارند و این خیلی مهم است که هر کدام از ما که در ترکیب بودیم بهترین کارایی را داشته باشیم و برای موفقیت تیم‌مان تلاش کنیم که البته چیزی جز این نیست.

 

* سومین گل خودت را در دربی 92 به ثمر رساندی و به نظر راه گلزنی در دربی را خوب یاد گرفته‌ای!

بالاخره گلزنی در دربی حال و هوا و ارزش خاص خودش را دارد اما برای ما دربی تمام شده و ما از فردای دربی فقط به بازی با الدحیل و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنیم.

 

* در لیگ برتر ایران در فاصله یازده هفته مانده به پایان لیگ چقدر به قهرمانی فکر می‌کنید و به پوکر قهرمانی امیدوارید و باور قهرمانی در تیمتان وجود دارد؟

مگر می‌شود باور قهرمانی در تیم پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وجود نداشته باشد. حتماً به قهرمانی خیلی امیدواریم و برای پوکر قهرمانی تلاش می‌کنیم.

 

* بهترین بازیکن تیمتان در دربی 92 از نظر تو چه بازیکنی بود؟

چه سؤال سختی پرسیدید! من فکر می‌کنم همه بازیکنان تیم ما در کارهای فردی و تیمی عالی بودند به همین دلیل هم نمی‌توانم از یک بازیکن خاص به عنوان بهترین بازیکن دربی نام ببرم.

 

* در مورد بازی با الشارجه چه نظری داری؟

فعلاً تمام حواسمان معطوف به بازی با تیم الدحیل است. این بازی اولین بازی گروه ما محسوب می‌شود و همیشه شروع بازی‌ها برای یک تیم خیلی مهم و حایز اهمیت است از همین رو ما فعلاً به بازی با الشارجه و التعاون فکر نمی‌کنیم و تمام حواسمان را به بازی با تیم قطری معطوف کرده‌ایم و می‌دانیم که اگر در این بازی موفق شویم قادر هستیم در بازی‌های بعدی‌مان هم با روحیه و شرایط خوبی بجنگیم و موفق شویم به همین دلیل فعلاً به تیم اماراتی و تیم عربستانی فکر نمی‌کنیم و تمام حواسمان به الدحیل معطوف است تا ببریم و نتیجه خوبی بگیریم و ان‌شاءالله گام نخست را محکم و استوار برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز