خبرگزاری کار ایران

جنگ علیمنصور با سرجیو برای نیمکت برزیلی‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۴۰۶

سرمربی سابق استقلال اکنون یکی از گزینه‌های نفت آبادان محسوب می‌شود و البته برای این موضوع یک رقیب سرشناس پیش رو دارد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان تلاش بسیار زیادی کرد تا بتواند ذوب‌آهن را از شرایط بحرانی خارج کند و همچنان روی نیمکت این تیم به کارش ادامه دهد اما شرایط بحرانی ذوب‌آهن روز به روز بدتر و در نهایت علیرضا منصوریان با ناکامی این تیم را ترک کرد. به هر حال حالا ذوب‌آهن با میودراگ رادولوویچ روزهای موفق‌تری را سپری می‌کند و توانسته خود را در جدول بالا بکشد اما منصوریان هم در این مدت بیکار نبوده است و با وجود اینکه توفیق زیادی در اصفهان کسب نکرد، همچنان برخی تیم‌ها به او پیشنهادهایی داده‌اند. در برخی از گمانه‌زنی‌ها پیکان و یکی دو تیم دیگر به دنبال جذب منصوریان بودند اما این اتفاق برای همکاری رخ نداده و منصوریان همچنان بیرون از گود، فوتبال را دنبال می‌کند. پیکان و یکی دو تیم دیگر که خواستار همکاری با منصوریان بودند، برای بازی‌های باقی‌ مانده قصد نداشتند پول زیادی هزینه کنند و در شرایط خوبی هم قرار نداشتند، مخصوصاً پیکان که بعد از حسین فرکی، حتی تکلیف مدیریت این باشگاه هم خیلی مشخص نبود و این برای منصوریان شرایط ایده‌آلی به حساب نمی‌آمد. منصوریان با انتخاب ذوب‌آهن اهداف بزرگی در سر داشت و هدایت این تیم را پذیرفت تا بتواند به ناکامی‌های گذشته خود در کسوت سرمربیگری خاتمه دهد ولی همانطور که گفته شد او با وجود تلاش بسیار و البته حمایت مدیران ذوب‌آهن، به نتیجه خاصی دست نیافت، پس حضور در تیمی مثل پیکان که فعلاً یکی از شانس‌های سقوط است هیچ انگیزه‌ای برای او ایجاد نکرده و نمی‌کند.

حالا با گذشت چند هفته اوضاع برای منصوریان متفاوت شده. او ظاهراً با پیشنهادی مواجه شده است که به این راحتی‌ها نمی‌تواند از خیر آن بگذرد. خواهان جدید منصوریان تیمی است که همه ایده‌آل‌های منصوریان را دارد و شاید حضورش در این تیم این‌بار او را به اهدافش برساند.

چند روزی است که زمزمه‌هایی درباره پیشنهاد سرمربیگری تیم پرطرفدار صنعت نفت آبادان به منصوریان، به گوش می‌رسد و این یعنی اینکه منصوریان این‌بار می‌تواند درباره پیشنهاد داده شده به طور جدی فکر کند.

صنعت نفت آبادان روزهای پر فراز و نشیبی را در لیگ نوزدهم سپری کرده است اما این تیم رکوردهای خوبی را در این دوره از رقابت‌ها بجا گذاشته و توانسته ضمن برآورده کردن انتظارات هوادارانش، جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. حتی این تیم در هفته‌های گذشته و قبل از گرفتار شدن در حواشی اخیر، جزو مدعیان لیگ برتر به حساب می‌آمد و همچنان امیدواری به این تیم وجود دارد.

صنعت نفت آبادان بعد از اینکه اسکوچیچ سرمربی موفق این تیم ساز جدایی کوک کرد، چندین امتیاز باارزش را از دست داد، در هفته هفدهم این تیم در دربی نفتی‌ها به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و با دو گل شکست خورد. این تیم در هفته هجدهم به مصاف پرسپولیس رفت و با یک گل مغلوب شد. در هفته نوزدهم هم در حالی که اسکوچیچ روی نیمکت نفت حضور نداشت، به تیم سابق منصوریان یعنی ذوب‌آهن با یک گل باخت تا به این ترتیب 9 امتیاز باارزش در نیم فصل دوم رقابت‌ها از دست نفتی‌ها برود. با این وجود نوع بازی شاگردان سابق اسکوچیچ و باخت با کمترین گل نشان داد که این تیم همچنان مستعد خودنمایی در لیگ برتر است و می‌تواند با غلبه بر حواشی و البته مشخص شدن وضعیت نیمکتش باز هم در رقابت‌های لیگ برتر نتایج بهتری کسب کند.

حالا منصوریان با چنین پیشنهاد خوبی روبه‌رو شده است. صنعت نفت نه در پایین جدول است و نه در برابر حریفان ضعفی نشان داده است و این سرمربی باید خیلی زود تصمیم خود را بگیرد. منصوریان برای رسیدن به نفت باید تخفیف بدهد. او حتی اگر این فصل از نفتی‌ها چیزی نگیرد، شاید تضمینی برای فصل آینده‌اش باشد. از طرف دیگر سرجیو سرمربی فصل گذشته صنعت نفت هم یکی از گزینه‌هایی است که روزهای موفقی را در این تیم سپری کرده است و اگر منصوریان تعلل کند شاید این سرمربی که اتفاقاً حالا بدون تیم هم است، جای منصوریان را بگیرد.

گزارش: اکبر منتشلو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز