خبرگزاری کار ایران

بیانیه باشگاه رایکا علیه محمود فکری؛ ننگ بر شما که خود را مازندرانی نمی‌دانید

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۲۰۶

باشگاه رایکا بابل نسبت به اظهارات فکری سرمربی خوشه طلایی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه رایکا بابل؛ عصر امروز مصاحبه‌ای از محمود فکری با اصحاب رسانه به بیرون آمد که در آن، وی به مردم شریف بابل بی‌احترامی کرده است.

اولا؛ این نکته را باید یادآور شویم که چرا این سرمربی در تمام شهرها منفور است؟ در انزلی هواداران ملوان چرا باید وی را کتک بزنند؟ هواداران آلومینیوم چرا باید از خجالت سرمربی سابق خود درآیند؟ مردم مسجدسلیمان چرا باید سایه شما را با تیر بزنند؟ پس شما یک مشکلی دارید که همه علیه شما هستند. بر نخورد به شما؛ منفورترین شخص در بین لیگ یکی‌ها هستید.

دوما؛ خجالتتان می‌آید که در محفلی بگوئید مازندرانی هستید؟ این توهین شما به کل مردم مازندران است. ننگ بر شما که نان و آب این خطه را خوردید و در آخر به مردم شریف این خطه عزیز توهین می‌کنید.

سوما؛ چرا نام شخص مورد اتهام جادوگر را فاش نمی‌کنید؟ کادرفنی شما اظهار بی‌اطلاعی کرده، خود نیز سکوت کردید. اگر از شما نبود، چرا لباس تیم شما را داشت؟ چرا اجازه ورود هیچ کس به جایگاهی که حضور داشت را نداد؟ چرا بعد از گل و جنجال‌های کنار خط، ناگهان متواری شد؟

چهارما؛ اگر اسکوچیچ از بابل به تیم ملی می‌رسد، نشان از سطح فنی وی، هواداران فهیمی که پشتش بودند و خاطرات خوبی است که در تمام شهرهای ایران به جا گذاشته است می‌باشد؛ اما شما چی؟! حسادت تنها چیزی است که در چهره شما این روزها موج زده است.

باشگاه رایکا بابل از هواداران متعصب و پرشور خود می‌خواهد تا به اظهارات این شخص دیگر اعتنائی نکنند. باشگاه و بازیکنان برای بازی با فجرسپاسی تمرکز کرده‌اند و هیچ چیزی نمی‌تواند سبب ورود حاشیه به مجموعه باشگاه رایکا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز