خبرگزاری کار ایران

امیدوارم کردها مقابل الشرطه نشان بدهند که همیشه پشت هم هستیم

غفوری: مجیدی به بازیکنان استقلال لطف بزرگی کرد

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۰۷۲

کاپیتان استقلال تهران به همراه فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الشرطه عراق شرکت کرد.

وریا غفوری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الشرطه عراق در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: سلام عرض می‌کنم خدمت تمام عزیزان. اول از همه اینکه همانطور که سرمربی گفتند ما فقط دغدغه این را داشتیم که در مدت کوتاهی 4 بازی سنگین داشتیم و به این دلیل که تیم ما در شروع تمرینات زمان مناسبی نداشت یک مقدار دیر تمرینات را شروع کردیم وگرنه تیم ما از نظر آمادگی شرایط مناسبی داشت. 

غفوری درخصوص اینکه حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید چه مقدار تاثیرگذار بوده است گفت: این را باید بگویم که ایشان ریسک بزرگی کردند و لطف بزرگی به بازیکنان کردند که آمدند و هدایت استقلال را قبول کرد. ایشان خیلی خوب توانستند تیم ما را جمع و جور کنند و همانطور که نتایج اخیر نشان داده که ایشان موفق بوده‌اند و تیم منسجمی ساخته‌اند.

وریا غفوری در پاسخ به این سوال که آیا پیش از اینکه به استقلال بپیوندد پیشنهاد از تیم‌های اربیل داشته یا خیر گفت: خیلی خوشحالم که به شهر اربیل آمده‌ام. پیش از این تجربه نداشتم و درباره شرایط تیم‌های اینجا هم اطلاعات نداشتم. درباره بازی فردا هم امیدوارم که مردم خوب اینجا حمایت کنند و نشان بدهند که همه جای دنیا کردها پشت هم هستند و من هم به عنوان برادر کوچک آنها در تیم استقلال حضور دارم و حمایت کنند تا به مردم دنیا بگوییم که کردها همه جا پشت هم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز