خبرگزاری کار ایران

بامتی: وضعیت نساجی دردناک است/ حق مردم قائمشهر داشتن چنین تیمی نیست

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۰۶۴

گزینه مدیریت باشگاه نساجی از مشکلات این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نساجی مازندران که از تیم‌های قدیمی و پرطرفدار فوتبال ایران محسوب می‌شود 2 سالی است که پس از مدت‌ها انتظار توانسته جواز صعود به لیگ برتر و حضور در سطح اول فوتبال ایران را بدست بیاورد و شور و شوق وصف ناشدنی در این خطه از کشور از این بابت ایجاد شود. با این وجود حال و روز نساجی در دومین فصل لیگ برتری‌اش چندان تعریفی ندارد و از اختلافات داخلی و مشکلات مالی گرفته تا شایعاتی که پیرامون صندلی مدیریت این تیم شنیده می‌شود همه باعث شده باشگاه در شرایط نامطلوبی قرار بگیرد و صحبت از تغییرات در سمت مدیرعاملی این باشگاه است.

صدرا بامتی، یکی از مدیران قائمشهری که گزینه مدیریت این باشگاه است در خصوص شرایط حال حاضر نساجی اظهار داشت: وضعیت نساجی دردناک است. تنها دلخوشی مردم استان مازندران همین تیم است که در سطح اول فوتبال کشور حضور دارد و جای کم‌لطفی است که به این تیم مردمی توجه نشود. حق مردم قائمشهر داشتن چنین تیمی نیست.

وی در ادامه یادآور شد: تیمی که در نیم فصل اول یکی از بهترین تیم‌ها بود، حیف است که به دلیل مشکلات مالی، در نیم فصل دوم تضعیف شود. سرمایه‌گذاران بسیاری در استان مازندران حضور دارند و عاشق بی‌قید و بند نساجی هستند و قطعا آنها به داد این تیم خواهند رسید. هیچگاه دوست نداریم نساجی مجددا به لیگ یک برگردد و مجددا برای صعود این تیم چشم انتظاری بکشیم، این تیم قطعا در لیگ خواهد ماند و سال بعد برای گرفتن سهمیه آسیایی بسته خواهد شد.

گزینه مدیریت نساجی در پایان گفت: نساجی هواداران، مدیران و بازیکنان بسیار خوبی دارد که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد. نساجی هویت مردم مازندران است و با چنگ و دندان هم که شده، این تیم را به ساحل آرامش برمی‌گردانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز