خبرگزاری کار ایران

امیری: به غیر از شجاعی سه بازیکن دیگر به کمیته انضباطی دعوت شده‌اند / به مهاجری اولتیماتوم نداده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۹۲۷

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تایید کرد به غیر از علی شجاعی سه بازیکن دیگر به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شده‌اند.

علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران پس از مراجعه به ساختمان فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز برای یک کار اداری به فدراسیون رفتم و هیچ ربطی به انتخابات فدراسیون فوتبال ندارم و امیدوارم دوستانی که شرکت کرده‌اند موفق باشند. 

امیری درباره شرایط تیم نساجی و اینکه گفته می‌شود محمدرضا مهاجری وضعیت مناسبی در این باشگاه ندارد گفت: نساجی تیم پرطرفداری است و واقعا توقعات از این تیم بالا است و کوچک‌ترین حرکت این تیم زیر ذره‌بین است. متأسفانه در دو بازی گذشته ما نتایج خوبی کسب نکردیم و روز گذشته هم نشستی در این باره در حضور مالک باشگاه، آقای حدادیان داشتیم. روند تیم در این دو بازی خوب نبود و امیدواریم در بازی با پارس جنوبی تیم نساجی بتواند با برتری که کسب می‌کند از شرایط فعلی خارج شود.

 او ادامه داد: ما تمهیدات لازم را انجام داده‌ایم و از چند روانشناس نخبه استفاده کرده‌ایم تا از این وضعیت خارج شویم. نمی‌خواهم اسم این شرایط را بحران بگذارم، ولی شرایط خوبی نیست و امیدوارم با پیروزی در بازی جمعه، روند نزولی نساجی به پایان برسد و به روند صعودی برسیم. 

مدیرعامل باشگاه نساجی در پاسخ به این سوال که آیا اولتیماتومی به مهاجری داده شده یا خیر گفت: نمی‌شود به آن صورت گفت به او اولتیماتوم داده‌ایم چون ایشان زحمت کشیده‌اند، اما، بله، گلایه‌ها را به او منتقل کردیم. اینکه بخواهیم بگوییم بازی جمعه آخرین فرصت مهاجری است، چنین چیزی نیست. به هر حال ما برخی چیزها در چشم‌مان هست و می‌دانیم نیم‌فصل اول تیم حتی پول آب‌معدنی هم نداشت، آقای مهاجری ایستادند ولی تیم کار خود را انجام می‌داد. ما نمی‌خواهیم با یک برد یا یک شکست کسی را قربانی کنیم. من روز گذشته به مهاجری هم گفتم من و مالکیت باشگاه حامی او و بازیکنان هستم و هر تصمیمی که وی بگیرد حمایت خواهم کرد، ضمن آنکه به این مربی اختیار تام داده‌ایم و اعتقاد داشت چند بازیکن را کنار بگذاریم و ما هم این تصمیم را پذیرفتیم. 

مدیرعامل نساجی افزود: او علی شجاعی را دراختیار باشگاه قرار داده، چون معتقد است این بازیکن بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی امید برای نساجی مفید نبوده و نگاه بالا به پایین نسبت به تیم دارد، از همین رو ساعت 3 امروز جلسه‌ای داریم و صحبت‌های لازم را به او منتقل می‌کنیم و کمیته انضباطی در خصوص تصمیم گیری تشکیل خواهد شد. کمیته انضباطی تصمیم گیرنده است. اگر ما نشستی برگزار می‌کنیم، برای این است که تلنگری به بازیکن تلنگر زده شود. شجاعی با باشگاه نساجی تا اردیبهشت ماه قرارداد دارد و چون در اردوی تیم امید بوده شاید از تیم‌های دیگر پیشنهاد داشته باشد، باید با جان و دلش کار کند و اگر غیر از این باشد، شدیداً با او برخورد خواهیم کرد. 

امیری در پاسخ به این سوال که به غیر از شجاعی چند بازیکن دیگر به کمیته انضباطی دعوت شده‌اند گفت: به غیر از آقای شجاعی امروز دو بازیکن دیگر هم می‌آیند و نمی‌خواهم اسمی از این بازیکنان ببرم، چون به هر حال آنها به کمیته انضباطی دعوت نشده و فقط می‌آیند که ما با آنها صحبت کنیم. بازیکنانی که جذب شده‌اند توقعات را برآورده نکردند، ولی امروز دو بازیکن و فردا نیز یک بازیکن دیگر در باشگاه حضور پیدا خواهند کرد. 

او در پاسخ به این سؤال که آیا در پست دروازه‌بانی کسی به باشگاه فراخوانده شده یا خیر، گفت: این موضوع درست نیست و ما در همه پست‌ها بازیکنان را دعوت کرده‌ایم، اما دروازه‌بان در بین آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز