خبرگزاری کار ایران

آشنای با العین پیش از بازی حساس؛

بنفش‌های اماراتی، حریف اول سپاهان در آسیا

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۹۰۸

سپاهان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا فردا به مصاف العین امارات می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه در امارات میهمان العین است.

این دیدار در ورزشگاه خانگی العین یعنی هزاع بن زاید برگزار خواهد شد و شاگردان قلعه‌نویی باید از ساعت 18:20 به وقت ایران به مصاف این تیم بروند.

العین که یکی از تیم‌های قدیمی و پرافتخار فوتبال امارات محسوب می‌شود. آخرین تقابل آنها با نمایندگان ایران مربوط به فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا است که در مرحله گروهی با استقلال هم گروه بودند و در ورزشگاه آزادی به تساوی یک - یک رسیده ولی در خانه 2 بر یک مغلوب شاگردان مجیدی شدند و در نهایت با کسب تنها 2 امتیاز از 6 بازی در رتبه چهارم گروه به کار خودشان پایان دادند.

شاید پررنگ‌ترین خاطره‌ای که فوتبالدوستان ایرانی از العین در ذهن دارند برتری 6 بر یک آنها مقابلِ استقلالِ منصوریان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانانِ 2017 است.

تقابل‌های قبلی دو تیم

سپاهان و العین 6 بار پیش از این با یکدیگر تقابل داشته که 3 بار العین موفق به کسب برتری شده و سه دیدار دیگر با تساوی همراه بوده سپاهان تا کنون موفق به برتری مقابل حریف اماراتی خود نشده است. آخرین تقابل دو تیم در سال 2010 بود که العین در اصفهان به تساوی صفر - صفر رسید و در امارات 2 بر صفر توانست پیروز شود.

وضعیت دو تیم

سپاهان در حال حاضر پشت سر پرسپولیس در رتبه دوم جدول فوتبال ایران است و العین هم با یک بازی کمتر در جدول لیگ امارات پنجم است و در صورت پیروزی در بازی عقب افتاده خود به رتبه دوم جدول و پایین‌تر از الاهلی صعود خواهد کرد.

دو تساوی و 3 پیروزی حاصل کار العین در 5 بازی اخیر خود در لیگ امارات است و سپاهان هم 2 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست از 5 بازی اخیر خود کسب کرده است.

 

ستاره‌های العین

بنفش‌های اماراتی، حریف اول سپاهان در آسیا

العین خط حمله قدرتمندی دارد و ستاره‌اش کوجو لابای توگویی در صدر آنها قرار دارد و با 16 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان است. این بازیکن 28 سال دارد و اولین فصل حضورش در تیم اماراتی را تجربه می‌کند. پشت سر او سیائوی برزیلی و جمال معروف اماراتی گلزنان برتر العین هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز